Ja dat vond ik ook helemaal naar links.. Streepje zit heel ver weg in het midden.. Maar heel vaag dacht ik..
Zie wel iets maar of dat klopt? De controle streep is ook veel te ver naar links. Hoe ver voor je nod zit je? Denk dat deze test gewoon niet goed is gegaan.
Ja ik wil zo ie zo een nieuwe doen woensdag. Inderdaad heel vaag dacht ik en het controlestreepje vond ik ook al zo ver weg naar links. Zit op 10dpo.
Teststrip zit gewoon wat te ver naar links geschoven als je hem openmaakt kun je hem wat terug schuiven. Zie wel een half lijntje maar die lijkt te ver op de controle streep te staan denk ik
Ik zie ook niks helaas. Inderdaad even open maken, test strip verschuiven en dan zit ie wel recht in het venster. Het is geen foutieve test.
Is gewoon een goede test hoor, het stripje is wat verschoven. Ik zie wel een tweede streepje op de juiste afstand van de C-streep. Ff je test open maken en bij daglicht fotograferen
Ik zie het tweede streepje ook! En indd als je de strip even goed legt dan is het een goede test! Hopelijk word de streep duidelijker.
Ik ga het straks even proberen. we zullen moeten afwachten ik doe er woensdag zo ie zo nog eentje. Best spannend! Bedankt voor jullie reacties
Ik zie hem ook, en dat zeg ik niet vaak. Maar voor mn gevoel staat ie tch nog ietsje te ver naar links, maar dat kan aan mij liggen