Oohh wat moet ik nou...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dunya13, 24 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunya13

dunya13 Lid

17 okt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Wij zijn sinds juni 2014 bezig met zwanger worden en tot op heden nog geen resultaat helaas.
    Mijn cyclussen waren erg onregelmatig en ver uit elkaar.
    Nu de laatste 3x zIt ik vrij dicht vrij dicht bij elkaar 29-34-32 dus kreeg nu het gevoel dat me lichaam een jaar nodig heeft gehad om te ontpillen en het nu weer vrij regelmatig wordt.
    Nu hebben we geklust op de dagen dat ik een eisprong heb gehad.. (Hoop ik) ik heb op dag 33 en 34'van cyclus beide 1 vroeg licht bruin verlies gehad. Verder geen ongesteldheid gevoel of krampen.
    Nu op dag 36 vanmorgen in 1x wit doorzichtige afscheiding.
    Ooh wat moet ik hier nou mee.. Heb dit nog niet eerder gehad.
    Verder ben ik wel heel moe, heb het warmer als anders, Maarja is ook mooi weer, tepelhof lijkt groter(heb ik al wel vaker met warm weer) en gister voelde ik dat 'ik denk ' mijnbaarmoeder veel lager Zit..
    Nu zullen jullie wel zeggen ga testen, maar ik heb al zoveel testen gehad, dat ik nu een beetje terug houdend ben en niet weer teleurgesteld wil worden...
    Wie herkent zich hier een beetje in.. Of kan mij helpen..:(

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bruinverlies kan een voorbode zijn van je menstruatie.
    Het kan een innesteling zijn. Dan zou je kunnen testen.
    Het kan ook goed een ovulatiebloeding zijn.

Rond dag 33/34 een eisprong zou dus een cyclus betekenen van 47/48 dagen. Gezien je onderschrift zou dat niet gek zijn, al hoop ik voor jou dat je niet weer zo'n lange cyclus hebt!

Weet je 100% zeker dat je je eisprong al gehad hebt? Heb je ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd?

Verder is testen de enige manier om duidelijkheid te krijgen.

3. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Misschien is het met zo een onregelmatige cyclus handig om de volgende keer ovulatietesten te gebruiken, dan krijg je wat meer zich en duidelijkheid betreft je cyclus. Voor nu is het enige wat duidelijkheid kan geven een test... En anders toch nog even afwachten.

Heel veel succes, ik hoop snel op een mooi streepje!

Deel Deze Pagina