Ondanks onregelmatige cyclus zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dees83, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ik heb altijd een onregelmatige cyclus en een lange menstruatie gehad(zo'n 15 dagen of zelf langer). Dit was eerder niet echt een probleem maar nu willen mijn vriend en ik een kindje. Mijn eerste cyclus zonder pil was 54 dagen. Nu zit ik alweer op dag 30 dus ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt. Maar ik vroeg me af, is het moeilijker om met een onregelmatige menstruatie zwanger te raken dan met een regelmatige cyclus? Ik lees ook verhalen van vrouwen die geen eisprong schijnen te krijgen met een lange cyclus. Dus eigenlijk wil ik verhalen horen van vrouwen die ondanks een lange cyclus of ook een lange menstruatie toch zwanger raken. Heeft iemand ook tips voor me, want ik weet nooit wanneer ik nou een eisprong zou moeten hebben.

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Je zou kunnen proberen om ovulatietesten te gebruiken of een temperatuurlijstje bij te houden (www.fertilityfriend.com)

Voordeel van de ovulatietesten is dat je je eisprong kunt vinden. Je kunt goedkopere testen krijgen via matcare of sensitest. Ik vind die van sensitest zelf fijner.

Nadeel van de temperatuurlijstjes is dat je pas na je eisprong kunt vaststellen dat je eisprong is geweest.

Hoop dat je daar iets aan hebt.

Liefs

Deel Deze Pagina