Misschien dat iemand dit weet. Vorige week maandag had ik de punctie En sinds dinsdag heb ik onwijs pijn in mijn onderrug Dat heb ik dus nog steeds. Wel iets minder, maar het is nog steeds pijnlijk. Kan dit met de punctie te maken hebben?
Bedankt meis voor je antwoordt Ik had het ook nog niet eerder gehoord, maar misschien dat er toch iemand is geweest die het ook had Als het van de week nog zo blijft dan ga ik ffies bellen Misschien is het allemaal wel toeval dat ik die pijn nu heb
Hey Bianca, Ik kwam even langs om je succes te wensen de komende twee weken. Ik duim voor je dat je 17 dec een positieve test hebt. Het is je gegund. Liefs Sharon
Dat is heel lief meis Hier nog steeds lage onderrugpijn Pffff vreselijk gewoon Heb net het ziekenhuis gebeld en die zeggen dat het van de medicatie kan zijn. Die bolletjes (kan even niet op de naam komen) Maar moest het rustig aan doen want het kan een eventuele zwangerschapskwaal zijn. Nou lekker dan. Nou heb ik nog meer de zenuwen De pregnyl was al uitgewerkt zei ze....
Rugpijn van Progestan / Utrogestan? Geen idee..heb het zelf niet gehad (die bijwerking) maar dat zegt natuurlijk niks. Als zij het zeggen...zal het wel kloppen toch? Vervelend in elk geval! Je zit inmiddels in je tweede wachtweek, spannend zeg! Ik hoop dat je meiske gauw (een) broertje(s) of zusje(s) krijgt en jullie natuurlijk een tweede / derde kindje! Heel veel succes Bianca!
Heb nu ook nog eens onwijs last van hoofdpijn Jemig kunnen die dagen niet wat sneller gaan Dit is echt erg....
Hoofdpijn kan heel goed door de meds komen hoor! Dit kan ik me wel nog goed herinneren. De spanning helpt natuurlijk ook niet mee Ik heb in totaal 7x ICSI gedaan (waarvan 6x eigen cyclus).
wat naar van die lage rugpijn! ik weet niet hoor, maar misschien is het ook de spanning? als ik gespannen ben dan krijg ik altijd last van mn onderrug.
Ja dat kan ook inderdaad Elmo... Jeetje 7 keer Ben zo blij voor jullie dat het toch gelukt is... Enne rach ik denk ook dat het spanningen zijn. Het is ook verdomd spannend
Zaterdag en zondag licht bloedverlies gehad Nu niets meer Heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld omdat ik waarschijnlijk niet tegen de medicatie kan. (die bolletjes) Maar ik mag morgen al testen in plaats van Woensdag Maar die bloedingen... pffff daar maak ik me echt zorgen om
Oh ooievaar, laat me niet in de steek! Ik hoop voor je dat het niets ernsitgs is en dat de test gewoon vet positief is!
Mijn bloed is nu in het ziekenhuis, nu nog afwachten...Denk dat ik vanmiddag toch ook al ga proberen te bellen, voor hetzelfde geldt is de uitslag er al en wacht ik (geduldig) af tot morgen..Pff, van mij mag het al wel bekend zijn!
Kan ik me goed voorstellen meis Als ik morgen een bloedtest doe hoor ik het gelijk dezelfde dag nog? Gaat toch overal weer anders he