gefeliciteerd! Je zult me wel niet meer kennen, maar ik schreef met je op het Persona Topic. Hartstikke goed nieuws! Een echte zomerbeeb! Geniet ervan! Het is je gegund!
JAAA! GEFELICITEERD met je zwangerschap Bianca! wowie eindelijk is het zover! Jenna word grote zus! \/ \/ \/
Ze heeft wel gezegd hoe hoog ie was, maar ik heb het amper gehoord Was zo blij dat ze zei: Je bent zwanger! Hoe hoog was die van jou ook alweer Verhip?
eindelijk na al die tijd samen op het forum.. tranen stromen over mijn wangen! je banner staat super!
Kan het ook niet echt meer droog houden natas Ben zo ontzettend blij! Enne bedant Senna... Ik vind die banner ook super mooi
He Ooievaar, ik zie dit nieuws toevallig voorbij komen. Ik ken je nog uit het IUI-topic. Maar wat een mooi nieuws zeg: gefeliciteerd! Wat zal het nog onwerkelijk voor je voelen. Op naar een voorspoedige zwangerschap! Liefs, Jalena
Ik heette eerst hier Samantha1986 Maar daar wist ik mijn wachtwoord niet meer van Dus zodoende dat ik nou Senna04 heet