Gefeliciteerd meid! Eindelijk een brusje op komst..hehe! Super super super zeg! Ik hoop dat je gauw een prachtige echo zult hebben (bij 6 wk?). Geniet ervan Bianca!
Dank je wel meiden! Ben zo gelukkig! Elmo ik krijg 7 januari een echo Ze zijn dicht van 20 dec. t/m 5 januari Heb net toch nog een test gedaan Zal 'm zo in mijn fotoalbum zetten
Ja, nu mag je je suf testen hoor! Op naar 7 januari! Jip & Janneke champagne voor Bianca! *doe mij maar een lekkere borrel, shit, ben nog aan het werk *
Hey, Leuk hé, je mannetje vertellen dat je zwanger bent!?! Mijn hcg was 2450 of zoiets, maar ben ook al 5 weken natuurlijk.. Geniet ervan!
hai, je kent me niet, maar ik zag je topic de hele dag bovenaan staan, dus even nieuwsgierig gekeken wat er loos is... Wat een goed nieuws, wat gaat het goed hier op het forum! Geniet van je zwangerschap!
Zo wat is je HCG hoog! Deze keer heb ik geen bloedtest gedaan, maar de vorige keer had ik 280 bij 4w2d. Misschien wel een tweeling Ooievaar Internetvriendinnetje van me had rond de 1200 bij net 4 weken en zij heeft 2 jongens gekregen
Hey Ooievaar, Ik ken je ook nog van laaaaang geleden op het IUI topic. En zag nu je eigen topic... Ik ben zo enorm blij voor je dat het jullie nu eindelijk is gelukt! Superrr! Een dikke proficiat vanuit hier en geniet van de bijzondere tijd die komen gaat!