Ooievaar je kent me misschien wel niet, maar ik probeer toch nog regelmatig mee te lezen bij meiden met IVF/ICSI...wat een supermooie testen!! En die banner staat je ook prachtig; proficiat!! Groetjes, Erna.
Dank je wel meiden! Enne elmo ik heb toch nog even gebeld En mijn waarde was gisteren 189 Hihi zat er best behoorlijk naast Maar volgens haar verdubbeld de waarde met 2 dagen En ik was nog te vroeg met testen
Ook hier superefeliciteerd met je positieve uitslag! Elmo zei het al, voor ooievaar met oud en nieuw alleen og Jip & Janneke champagne Enne, nog 3 weken en dan weet je of je misschien wel 2 kindjes krijgt! Spannend! Groetjes van Kiki PS moet ik vast een paar pamperskortingsbonnen opsturen?
Kiki kom maar op met die bonnen! Enne ik kan het nog niet zo goed beseffen Elmo Ik weet wel dat het zo is, maar vind het allemaal nog best eng...
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het eindelijk zover is meid! Geniet lekker van de komende maanden en hopelijk zonder teveel klachten En de fototjes zijn super in je album!