ivf & flevoziekenhuis almere

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Oleole, 5 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oleole

    Oleole Niet meer actief

    Hallo Allemaal,

    Ik heb op de zoekfunctie gezocht en kon geen antwoord vinden vandaar deze vraag.

    Wie heeft er ervaring met IVF in het flevo ziekenhuis? Hoe gaan ze om met de punctie? Mag je kiezen uit bijvoorbeeld een lichte narcose? Vanwege onderstaande vindt ik goede verdoving belangrijk in de keuze die ik moet maken omdat er veel pijnlijke dingen zijn gebeurt.

    Helaas is mijn ervaring niet zo positief tot nu toe over het flevo...

    Ik zit nu in een rustpauze met een menopur depot spuit (kunstmatige overgang) nav een spoed operatie (abces aan eierstok en endometiose) nu moet ik binnen kort gaan kiezen uit een behandelplan. Een van de opties is IVF. Op dit forum zeggen diverse mensen dat ik daar voor moet gaat ivm beste kansen.

    groetjes! Nicole
     
  2. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi, ik heb er zelf geen ervaring mee maar je kunt op internet wel kijken hoe de slagingspercentages zijn, toch is ook heel erg belangrijk dat je je prettig behandeld voelt en dat je je vragen kunt stellen ,dat ze voldoende tijd nemen etc... waarom zijn je ervaringen nagatief? had dat met de daadwerkelijke behadeling te maken of met hoe jij werd behandeld, je kunt ook bij je zorgverzekering navragen hoe bepaalde ziekenhuizen staan aangeschreven ( daar zijn trouwens ook andere instanties voor) zojuist heb ik een heel stuk in het leids dagblad gelezen waarbij van verschillende zieknhuizen de zwakke en sterke punten stonden beschreven zoeits moet er ook te vinden zijn over jouw zieknhuis,

    heel veel succes ermee , ivf is behoorlijk ingrijpend het is zeker heel erg belangrijk dat je vertrouwen hebt in je behandelaar en het ziekenhuis

    groetjes Jose
     
  3. patje20

    patje20 Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Emmeloord
    ik ben niet bekent met ivf in het flevo, maar wel met de iui. ben er zeer tevreden over, vind de dokters en de verpleegkundigen super. maar dat is mijn mening natuurlijk.
    ik wil je heel veel succes wensen met het maken van een beslissing
     
  4. debje1976

    debje1976 Actief lid

    11 sep 2006
    483
    0
    0
    Hier nog een dame die loopt in het flevo ziekenhuis en ik moet zeggen dat ik erg tevreden over ze ben, heb de IUI's in Lelystad gehad, maar dat was echt een drama ziekenhuis, dit is echt toppie.
    De puncties, zijn pijnlijk, mijn tweede was veel dragelijker dan de eerste. Heb je nog vragen pb me maar even

    liefs debje
     
  5. Oleole

    Oleole Niet meer actief

    Hallo Debje1978 ik heb je een pb gestuurd.
    Joseetje26 waar kun je slagingspercentage vinden? op google vindt ik over flevo namelijk niks...

    tja negatief...ze hebben mij enkele maanden onodig met heel veel pijn laten lopen. Het is dat ik in shock op de eerste hulp ben beland anders liep ik nog steeds zo rond. Na de ingreep zijn ze ook nog eens mijn dosier kwijt geraakt.
     

Deel Deze Pagina