Dank je wel Heb vandaag al weer mijn uitgangsecho gehad Volgende week dinsdag een FMecho En vandaag weer prikken
hai ooievaar meis wat jammer dat het niet raak was maar jij gaat nu de 2de ronde in met spuiten ik ben nu aan het wachten op me ongi en ga dan ook spuiten als ik vragen mag hoe ervaar jij het om je zelf te spuiten ik vind het erg eng Groetjes Margriet
Ik vond het ook erg eng. De eerste prik heb ik gezet in het ziekenhuis. Ze heeft alles uitgelegd en gekeken hoe ik het deed Toen ik toen die naald in mijn buik moest zetten heb ik er denk ik wel 5 min. over gedaan. Ze was zo lief en zei dat ze alle tijd had Eindelijk had ik het gedaan en achteraf voelde ik er niks van En nog steeds niet. Dus meis die eerste is ff gek, maar daarna doe je het bijna blindelings. Komt goed!
Hoi Bianca, Wat fijn dat het spuiten is gelukt. Gelukkig heb je weer snel een fm. Heel veel succes deze ronde.
Bedankt ooievaar voor je antwoord ik hoop dat het mee gaat valen nog 1 vraagje je hebt een echo gehad voor je ging spuiten wie deed deze de gyn zelf of de assistente Groetjes
Dank je wel meiden voor jullie lieve berichtjes. Doet me echt goed! Enne MamavanMitchell: Ik heb gisteren een uitgangsecho gekregen. Die krijg je altijd rond dag 3. Dus heel fijn als je ongi bent, maar ja zo gaat dat nou eenmaal. En ze zijn niet anders gewend Bij mij hadden ze 2 echo's in mijn map gedaan. En volgende week dinsdag (dan zit ik op dag 10) dan krijg ik weer een echo FM echo. Follikel meting. Kijken of de eitjes willen groeien En als ze dan groot genoeg zijn dan krijg je een dag later de pregnyl prik en na die prik (38 uur later) krijg je IUI Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. Enne de Gyn. maakt de echo en doet ook IUI.. Assistentes doen dat niet...
Ooievaar bedankt voor je uitleg ben jij gewoon in hilversum onderbehandeling ik woon namelijk ook in hilversum daarom al die vragen
Hai ooievaar is dokter Bon wel aardig het lijkt me een stuge man of zit ik er helemaal naast ik zelf ben altijd bij koppenol geweest bij mitchell maar hij is er een tijd tussen uit geweest kwam toen bij zijn vervanger maar die is er nu ook tussen uit ben nu 2 keer bij dr van hoven geweest is ook een schatje hoor zit nu voor de 2de keer in de MMM vandaar
Een vraagje Ooievaar; Krijg je bij jullie standaard 38 uur na pregnyl de insemenatie? Bij ons verschilt dta heel erg (ergens tussen de 15 en 30 uur geloof ik). Ben gewoon nieuwsgierig, bij mij is m'n eitje namelijk een paar uur na de pregnyl gesprongen. Maar dat kan ook zijn omdat ik pregnyl heel laat (bij een groot eitje) heb gekregen.
Ja gelukkig wel dat het snel gaat En bedankt Marina! Mamavanmitchell: dokter bon is heel aardig hoor. Je moet alleen bij hem vaak doorvragen. Hoe doet alsof je alles al weet en dat is wel vervelend Koppenol heeft bij mij de vorige keer IUI gedaan, is ook een aardige vent maar hij kan heel bot doen, hoor ik wel vaker.. Dokter van Hoven heb ik ook al een keer gehad en die is ook heel lief inderdaad. Zonneschijn: De dokter zei tegen mij dat het eitje na de pregnyl ongeveer na 24 / 42 zou springen. Maar volgende keer zal ik het eens vragen of het misschien eerder kan, missschien waren we wel te laat
He Bianca, Jeetje zeg...ronde 2 alweer! Gaat dat snel zo he! Goeie grond hoor, H'sum...gaat vast helemaal goedkomen! Heel veel succes in ronde 2 meid! Op naar een mooi fliekeltje! Dikke kus
hoi ooievaar, heel veel succes met de 2e ronde. ik hoor wel wanneer we kunnen duimen. liefs van Chantal.