Nee dat weet ik nog niet Ik krijg dinsdag een FM Echo En daarvanuit zal ik te horen krijgen hoe of wat De vorige keer mocht ik gelijk de volgende dag pregnyl halen Dat zou betekenen dat ik vrijdag IUI heb Zou wel lekker zijn voor het weekend, want ik weet niet of ze het ook in het weekend doen.... Hoest met jou meis?
Spannend he meis zal voor je duimen op een goede fm en ik heb ook geen idee of ze het in het weekend doen Fijn weekend Liefs
oh spannend, niet zo ver weg meer dus.. ik heb a.s. maandag 2e FM, ik hoor dan ook wanneer weer.. de eerste keer had ik het wel op een zaterdag, er werkt dan wel een andere gyn. maar verder hetzelfde systeem.. liefs!
Oh ok, nou ja we zullen wel zien Misschien dat het vrijdag wordt en anders zaterdag Zal vast wel iemand zijn
Ja. Ik heb het gehad met pasen. Mijn IUI zou op 2de paasdag vallen, dat is dus ook weekend, helaas pindakaas moest zelf maar vrijen.
Oef...ik weet niet hoe dat in H'sum gaat...dacht dat zij wel doorgingen maar weet het niet zeker. Ik hoop dat je vrijdag nog gauw even kan Bianca
Bij ons doen ze het in ieder geval wel op zaterdag. Maar daar heb jij misschien niets aan. gr vruchtje
Daar ben ik gelukkig nooit mee lastig gevallen zeg! Maarre...het zou wel een super mooi voorteken zijn he!