yep dat zou wel zo moeten werken, maar gok dat er bij wel eens eerder een ei is geknapt, die waren bij de eerste meting al 20/24 mm
He Bianca, Niet schrikken hoor! Ik heb ook wel eens gehad dat er geen of nauwelijks groei was geweest. Je bent nog volop in de race hoor :-D Elmo
Ja ben vanmorgen bij de gyn geweest. Had "van Hoven" Wat een leuke vrouw zeg! En veel prettiger allemaal.. Heb ook helemaal uitleg gehad en tijdens de echo vertelde ze al veel meer Ik wil voortaan bij haar blijven hoor.. Maar ik had een mooi eitje van 20mm En nog kleinere. Vanavond pregnyl prik om kwart over 10 En woensdag IUI Ben zo blij! Hoest met jou Mamavanmitchell?
hoi ooievaar, ik ben hier nieuw en dit is mijn 1e berichtje hier op dit forum. volg het iui-item al een tijdje, om jullie ervaringen te lezen. ben al heel wat opgestoken wij gaan ook starten met iui en ik moet vanavond voor het eerst prikken. nou las ik dat jij ook puregon 75 en pregnyl gebruikt. ik heb de medicijnen bij de apotheek opgehaald, en heb puregon 600IE gekregen met 6 naalden. heb je daar genoeg aan? mijn gyn zei nl dat je tot +/- dag 13 moet prikken, dus ik moet dan sowieso wat nieuwe naalden ophalen..... maar heb ik wel genoeg aan 1 zo'n patroon van 600? heel veel succes deze maand! xx
Hai ooievaar dat zijn goede berichten meis en van hoven is een schat duimen draaien hoor verder met mij gaat het goed heb 2 dagen niet mogen spuiten ik ben donderdag avond ongi geworden en was woesdag begonen met spuiten nu gister zondag weer begonen en heb vrijdag echo Jes ik kan je geen antwoord geven dit is net me eerste ronde met spuiten
Hoi Jes, 6 naaldjes is zeker niet genoeg. De eerste keer had ik er 8 nodig en nu deze keer wel 14... Dus ik zou maar op tijd nieuwe bij bestellen Ik wil je in ieder geval succes wensen meis! Enne jou verhaal snap ik niet goed Mamavanmitchel Is het nou je eerste keer IUI?
Goede morgen, En ooievaar is de prik mee gevallen werdt hij op de EHBO gegeven ? ik zal even een uitleg geven ik heb aan de duphaston gezeten om me ongi op te weken maar naar 12 dagen nog niks en ik ben vlede week dinsdag bij de gyn geweest voor echo en toen moest ik woesdag komen voor het spuiten want hun wilen daar de eerste prik zien zetten en donderdag avond werdt ik als nog ongi ik gebeld met de poli en ik moet stopen met spuiten voor 2 dagen en mocht zondag weer beginnen en dit is inderdaad me eerste ronden met spuiten maar het wordt bij mij niet ingebracht wij moeten het zelf doen (sex) en nu heb ik vrijdag me echo vind best spannend wat er te zien is snap je het nog een beetje Groetjes
Ik moet zo naar het ziekenhuis. Ben best wel weer zenuwachtig Bedankt voor het duimen meis Enne "weber" gaat het doen... Ken hem of haar niet Zien het wel Enne de prik is heel erg meegevallen Kreeg 'm in mijn buik en voelde echt helemaal niets
gelukkig viel de prik mee en volgens mij is weber een vrouw ik hoop dat het allemaal goed gegaan is en waarneer kan je nu testen of moet je bloed prikken :
Alles is goed gegaan. Deed alleen wel erg zeer Het was alsof ze erin aan het snijden was.. pfff niet fijn Maar mijn baarmoeder ligt erg hoog. Dus was lastig Was vorige keer ook al zo... Als ik over 14 dagen niet ongi wordt, mag ik een zwangerschapstest doen
He, ik lees bovenin: woensdag inseminatie! Dat is gewoon vandaag :-D Heel veel succes Bianca! Ik hoop dat je duiveltjes nog heeeeeel lang wegblijven! Succes!
De zaadjes waren weer goed. Wel iets minder als vorige keer, maar dan komt omdat we het dus maandagavond nog erg gezellie hebben gehad Het is nu gewoon afwachten...
Owww...had je laatste berichtje gemist! Het is alweer gebeurd. Balen dat het zeer deed zeg, niet fijn! Maargoed, ze zitten waar ze horen...nu maar afwachten! Twee weken op je kop staan Bianca
succes ooievaar ik ga voor je duimen .... ik zit een heel klein beetje in het zelfde schuitje , heb dan wel geen iui gehad maar heb wel een eitje wat wel zelf mogen proberen te "bevruchten " . ik zit dus ook op het wachtbankje ! L.sybje