Succes Sybje! Enne ja zo ongeveer... weet niet exact. Deed zo zeer dat ik het half gehoord heb.. Maar het was zeer goed en dat is me bij gebleven
Hai Ooievaar dus het viel even tegen maar was het wel een aardige Gyn want weber is de eenigste die ik niet kan liefs
Ik had vorige keer ook geen last, vandaar dat ik gewoon ben gaan werken.. Heb ook nog steeds geen last.. Misschien komt het nog Weet wel dat mijn mannetje en ik het vanavond nog maar even gezellig maken.. Als het niet te zeer doet vanwege vanmorgen
hihih ja gewoon niet, net geschoten is altijd mis. Voorzichtig aan doen. Heb je toevallig bloed verlies gehad?
Het was ook het eerste wat ik zei toen ze klaar was Maar geen bloed te vinden gelukkig Heb er nu ook helemaal geen last van
Ooievaar hoe gaat het nu ? geen last gehad verder ik lees in je onderschrift dat je met vakantie gaat waar ga je heen ikke niet nieuwschierig hoor morgen heb ik een fm vind best eng hoe zou ik gereageerd hebben ik hoop goed Groetjes
We gaan lekker naar Marveld in Groenlo Is net een soort Center Parcs Heel veel te doen. Ook leuk voor onze dochter Lekker elke dag zwemmen In die week is ook mijn Nod, dus dubbel spannend En ik neem ook testjes mee
hoi ooievaar, wij gaan ook altijd naar de marveld. je kan daar ook heerlijk eten binnen bqq echt lekker. en dat zwembad is inderdaad echt mooi. dus dat word lekker genieten. en wij duimen natuurlijk voor je. gr van Chantal.
Hey wat leuk Chantal dat je daar ook wel eens komt Dus er is wel genoeg te doen? Is het eigenlijk net een beetje als Center Parcs?
ik ben nooit bij Center Parcs geweest dus dat weet ik niet. wij gaan altijd met de caravan. het is een hele grote camping wij gaan er al een paar jaar naartoe. mooie speeltuin,kinderboederijtje, lekker eten {mijn hobby } mooi zwembad en leuke omgeving. wij hebben het altijd erg naar ons zin. gr van Chantal.
Ben blij te horen dat het er leuk is! Wij hebben er ook onwijs veel zin in Even mijn gedachten ergens anders heen
Ik moet zeggen dat het wel aardig gaat met me Van het weekend was ik wel erg moe Maar gelukkig heb ik lekker rust kunnen nemen Voel me wel anders als anders elke keer na die pregnyl Echt of ik zwanger ben Ik hoop nu dat het ook echt zo is En dat ik volgende week op vakantie een positieve test in handen heb
Succes ooievaar en hele fijne vakantie. Maar als je pregnyl gespoten heb is het toch puur zwangerschapshormoon wat je spuit..? Dus dan krijg je het gevoel van zwanger zijn toch...? Maar hoop dat het nu gewoon echt zo is. LIEK