Ja behoorlijk Elmo Nou ja het is nu alweer 8 dagen terug na de prik Dus misschien is het bijna voorbij Misschien ook niet
Hier gaat het goed hoor. Heb het idee dat pregnyl geen werking meer doet. Had vandaag alleen heel erg last van mijn linkerlies Ging door tot in mijn heup en bovenbeen. Was niet fijn Maandag lekker op vakantie. Heb er zoveel zin in! Even mijn gedachten ergens anders... Enne mijn dochter wordt in november alweer 3
Hey Elmo. Wat lief dat je steeds vraagt hoe het met me gaat! Ik heb sinds vandaag ongi krampjes. Heel licht hoor Maar nog geen bruinverlies gelukkig. Wel heel veel wit verlies Mijn borsten zijn ook nog steeds gevoelig.. Het is nu 11 dagen na pregnyl. Dus een hele spannende tijd Woensdag is mijn NOD.. Maandag lekker op vakantie Dus ik hoop dat het een dubbel feestje wordt Jij gaat ook alweer hard he Elmo
Jeetje! Hoe durf je rond je testdatum op vakantie te gaan zeg! En wij dan? hihihi Nee hoor, geniet lekker van het "er even tussenuit gaan", wij redden ons wel Goh, spannend zeg, ongi krampjes, geen rood of bruin...11 dagen na Pregnyl...spannnend! Het kan dus echt alle kanten op.....ik duim voor je! Ja, hier gaat het hard ja! Bijna verlof! Ik hoop dat jij binnekort ook weer eens op een positieve manier kan gaan aftellen! Op naar je tweede wondertje! Elmo
Ik ben maar 5 daagjes weg Kan het wel via een vriendin laten weten, maar doe het liever zelf. Als ie dan positief is zoek ik dezelfde dag nog een internet cafe op om het jullie te vertellen Lekker met verlof joh... Even goed uitrusten Ik heb ff in je foto album gekeken. Wat een mooie buik zeg! Mag je echt super trots op zijn! Die laatste close foto van je buik is ook gaaf.. Je ziet die kleine echt helemaal aan de linkerkant liggen (voor ons links )
Jaja...meneer/mevrouw heeft een voorkeurshouding! Nu al....hihi en watertrappelen...als de beste Ga maar vast een adresje zoeken dan (i-net cafe) want we willen zeker het goede nieuws gauw horen! Enne...inderdaad lekker zelf komen vertellen hoor! Elmo
Ja die voorkeurshouding herken ik wel Maar lekker van genieten. Want het is leuk als de kleine geboren is maar je mist ook je buikkie hoor.. hoe gek het nu misschien klinkt Ja ik kom het zeker zelf vertellen. Als jullie woensdag niks van me horen hoeft dat nog niet te betekenen dat ik ongi ben geworden. Misschien kan ik geen internet cafe vinden Maar ik doe mijn best!
Heel lief van je Elmo! Hier is het nog steeds hetzelfde Heb wel behoorlijke last van mijn onderrug Maar ik heb in ieder geval nog geen bruinverlies En dan wordt het toch wel spannend Aangezien ik daar altijd snel last van heb...