hoi meid balen zeg dat je ongi bent geworden hopelijk is het de volgende keer wel raak! fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad
Super super leuk! Echt een aanrader. Alles was heel luxe Werden heel goed geholpen en het huisje was perfect! Leuke zwembad en grote speeltuin En in de buurt ook heel veel leuke dingen om te doen
Hoe vaak gaan jullie heen dan? Vandaag de echo Eitje is nu 10mm... volgende week maandag weer een echo Krijg wel gewoon pregnyl en IUI Dus dat is wel heel erg fijn
Hey lieve Bianca, Probeer de schouders er weer onder te zetten he! Deze ronde! Ik ga voor je duimen! Elmo
Dit verhaaltje heb ik bij de topic IUI geplaatst... Even overgenomen Ei is 15mm Nog niet groot genoeg dus Maar het grappige is nu wel, dat ie deze keer aan de andere kant zit Aan mijn goeie kant! Dus niet links, waar ik altijd zo'n pijn heb en een bloedprop heb Dus ik hoop dat het een goed teken is Woensdagochtend krijg ik weer een echo Waarschijnlijk krijg ik woensdagavond de pregnyl prik En vrijdagochtend IUI Vind het zo spannend deze keer omdat ik geen Puregon gebruik Doe het helemaal uit mezelf!