Ik heb je verhaal inmiddels gevonden....en gereageerd. Wat een ellende meid! Zet hem op met de IUI, zodat je NOOIT meer terug hoeft! Knuf lieverd! Elmo
ik heb bij topic IUI een reactie gegeven! sterkte en er zijn heel veel IUI-vrouwtjes die nu aan jou denken he! liefs
Ja jullie moesten eens weten hoe blij ik met jullie ben Enne elmo ook zo lief dat je steeds bij ons even komt kletsen Doet me goed meiden! Dikke knuffel voor jullie!
Ooievaar, ik heb ook al gereageerd bij onze IUI-topic. Heel veel succes vrijdag! Gelukkig is je ei nog niet gesprongen. We gaan er voor!
Bianca wat een vreselijk verhaal meis is het een gyn die daar al wat langer loopt of is het een nieuwe zou zeker een klacht in dienen meis Duimen draaien voor vrijdag liefs Margriet
Bianca dat is zekker geen leuke dokter heb hem zelf ook 1 keer gehad maar wie heb je dan morgen gewoon Van H. maar ik duim voor je hoor dat alles goed zal verlopen Knuffffffffff
Het is echt een beul gewoon Heb ook gezegd dat ik 'm nooit meer wil Morgen heb ik K. Die is wel goed Heb ik ook bij de 1e IUI gehad
Ja K. is een top dokter heb hem met me vorige zwangerschap gehad maar jammer genoeg werkt hij nog niet zo heel veel maar hij kan ook aardig uit de hoek komen he met vreemde operkingen maar hij bedoelt het goed
Ja dat is K., maar ik weet dat hij zo is Maar hij zal dit nooit doen wat S. heeft gedaan Ik heb K. zelfs bij mijn bevalling gehad
Wat een rotzak zeg. Fijn dat je morgen een andere arts heb. Sterkte bij de iui. En hoop dat je klacht een goede uitwerking heeft. KUS Liek
Dat is gewoonweg niet netjes Bianca. We hebben dat al eerder zo afgesproken, n.a.v. andere berichten, vandaar dat ik verzoek ze in het vervolg weg te laten. Gebruik anders initialen ofzo
Bianca hoe is het gegaan vandaag beetje beter hoop ik Oke zal geen namen meer noemen En nu duimen en [-o< Fijn weekend