ja ging super goed... de arts die mij geholpen had is gewoon een lieverd. Ik kan het echt goed met hem vinden Behandeling deed ook helemaal niet zeer Ging super goed! Het zaad was ook goed. Eerst 110 miljoen en 35% beweegelijk Na behandeling 20 miljoen over en 59% beweegelijk Nu maar hopen dat ze de juiste weg vinden
Stel nou eens dat ze zichzelf googlen (is dat een werkwoord?)...whahhaha...dat zou wat zijn zeg. Bedankt voor jullie begrip!
ff een update Nog 11 dagen te gaan Zou het nu een keertje raak zijn? Zou een fantastisch cadeau zijn voor mijn man en mij 9 november zijn we namelijk 5 jaar samen!
He shit zeg! Wat een takke nieuws! Ik heb je niet helemaal gevolgd deze keer (sorry!) maar dit zijn natuurlijk niet de berichten die we willen zien.... Sterkte Bianca! Elmo
Ik weet niet of dit een echte ongi is Maar vind het in ieder geval wel erg vroeg Zit pas op de 9e dag na IUI
Hey Bianca, Even super positief doen... maar die bloeding kan ook iets anders zijn he! Pfff, er zit niets anders op dan nog verder afwachten he! Hoop voor je dat het toch je duivels niet zijn... deze maand wordt een roze maand voor ons allemaal Liefs, Marisha
Heb je ff bijgelezen. kl... voor je. Misschien inderdaad toch een test voor je gemoedsrust. En dan weer opnieuw. knuffels hoor... LIEK