Lieke ik heb deze keer helemaal geen hormonen gebruikt Alleen Pregnyl En inderdaad natas, morgen maar even testen. Dan weet ik het zeker
jeetje wat vervelend voor je. je mag heus ff verdrietig zijn. overleg in ieder geval even of het dag 1 of 4 is. zo kan je op de juiste manier aan de slag voor je nieuwe cyclus. Sterkte met opladen meid.. LIEK.
Dank je wel meiden Maar op het moment zit ik er echt ff doorheen Heb er gewoon helemaal geen zin meer in
Hey meid, Lees het net... wat k*t zeg! Kan me voorstellen dat je er ondertussen wel een beetje genoeg van begint te krijgen van die teleurstelling elke maand opnieuw! Heel veel sterkte en hoop dat je je morgen alweer wat beter voelt! Een dikke cyberknuffel van hieruit. Liefs, Marisha
Dank je wel lieve Liek Vind het zo leuk dat je elke keer weer aan me denkt meis Ik zie dat het bij jou ook niet meer zo lang duurt Zo spannend!
klopt, ik ben er bijna Ik probeer een aantal meiden hier nog even bij te lezen elke keer. Uit de tijd dat ik hier actief was op dit board. Meeste zijn gelukkig al overgestapt. Liek.
valt nog mee, ik ben op dit moment gewoon zeer nieuwsgierig naar alles. En zal best al wel willen dat het begon... liek
Kan ik me heel goed voorstellen Op een gegeven moment ben je het gewoon zat en wil je uiteraard de kleine gewoon zien Nog even geduld meis
Ooievaar, ik heb eens even in de lijst gekeken wie erbij is gekomen bij de topics en ik zie nu dat ik er toch echt een paar gemist heb! Jou dus ook. Dus zal ik me eens even inlezen hier want dit is wel slordig van mij! Ik heb vandaag getest voor mijn eerste I.C.S.I. maar die was helaas negatief. Ben erg teleurgesteld en verdrietig en als ik zo teruglees heb jij wat dat betreft ook al veel te verwerken gehad. Ga jou vanaf nu ook steunen op je topic en als ik het nu goed lees ga ik je nu dus steunen met je 4e IUI-poging. Ik denk aan je. Groetjes Scat
Hey wat lief Scat! Jij ook heel veel succes met ICSI Ik duim voor je dat het deze keer gaat lukken.. Nog precies een week te gaan voor mijn nod Ik heb al vanaf de IUI steeds buikklachten Dan weer steken in mijn liezen Dan weer het gevoel of ik ongi moet worden Pffff heb dit nog niet eerder meegemaakt Nu maar hopen dat dit goed nieuws is
Hey lieve Bianca, Spannend weer zeg! Zeker als het dan weer anders voelt dan bij de mislukte pogingen.... Ik ga mega voor je duimen meid enne...we hebben er hier twee duimpjes bij dus dat moet helemaal goedkomen! Liefs Elmo