Dank je lieve Elmo! Ik zag vandaag pas dat je bevallen bent van een prachtige zoon! Wat super joh en helemaal super dat ze ook nog eens voor me meeduimen
Elmo, ik wil je nog even van harte feliciteren met kleine Ruben Ik feliciteer je even hier omdat ik niet goed weet of jij ergens een eigen topic hebt. Groetjes Scat Hoop dat Ooievaar dit niet erg vind
Ooievaar, spannend hoor. Ik hoop ook dat deze steekjes en pijntjes wat heel anders aankondigen. Vooral omdat het hele andere tekentjes zijn als die je normaal kreeg. Nog een week en dan kan je testen of ligt de tesdatum nog iets verder weg : Groetjes Scat
Vind het niet erg hoor Scat dat je Elmo hier feliciteerd Enne volgende week vrijdag ga ik ook echt wel testen als ik nog geen bloedverlies heb. De vorige keer had ik al 6 dagen voor mijn nod mijn menstruatie Hopelijk blijft deze keer mijn menstruatie weg. Zijn nu al 2 en een half jaar bezig en begin het wachten nu wat zat te worden
Lieve meiden, bedankt voor de felicitaties! Ik zou ontzettend graag zien dat jullie ook binnen korte tijd een wondertje verwachten! Hoop en moed houden hoor! Liefs
Hier is het weer spannend Heb nog geen bruin of bloed verlies En af en toe krampjes En mijn (.)(.) zijn wat gespannen Temperatuur is ook nog hoog 37.05 Als ik ongi wordt zakt ie meestal naar 36,65 Dus nog wat hoop....
Ooooh Bianca... wss heb je nu al bijna geen nagels meer over Ik hoop het zo voor jullie, het wordt jullie echt gegund hoor! Ik blijf lekker verder duimen voor jullie
Nee heb inderdaad bijna geen nagels meer Pffff vind het zo spannend Nog helemaal geen bruin of rood verlies Wel af en toe ongi krampies En lage rugpijn... Vanmorgen heb ik alleen niet kunnen tempen, want mijn dochter werd huilende wakker... Ben toen nog een half uur naar bed gegaan en heb weer getempt, maar toen was ie 36.66, maar dat is natuurlijk niet meer goed, want ben er uit geweest... Morgen weer tempen..
Spannend hoor, Jammer dat je vanmorgen niet hebt kunnen tempen. Blijf voor je duimen hoor. Nog ffkes geduld opbrengen voor je. Liek
heel veel succes met afwachten ooievaar. Ik ga duimen dat het deze keer raak is voor jullie na ruim 2 jaar mag dat wel
Duimen draaien Ooievaar krijg je ook nog een echo voor dat er IUI gedaan wordt donderdag is hier de grote dag Liefs Margriet
dank je wel mamavanmitchell ik krijg nooit een echo van te voren de iui wordt toch sowieso gedaan dus een echo heeft dan geen waarde Spannend voor jou meis aanstaande donderdag En dat betekent vanavond je pregnyl ga je het zelf doen of ga je naar de eerste hulp?
Geen echo voor de IUI nee... Maarre ik ben de 1e 3x ook naar de eerste hulp gegaan Daarna heb ik uitleg gekregen.. De laatste keer moest ik om 1 uur snachts prikken. Zag het niet zitten om weer naar hun te gaan Het valt best mee hoor om te prikken enz. Hier is het trouwens nog steeds hetzelfde Alleen was mijn temp vanmorgen 36,9 Zakt dus wel