Ik voel me best wel goed eigenlijk Wel wat last van mijn buik, maar kan het geen ongi noemen Last van mijn stuitje, dat is iets minder En mijn temp was vanmorgen 36,9 Eergisteren nog 37,05 Dus hopelijk gaat ie niet verder zakken Voor de rest heb ik nog geen bruin of rood verlies
*** INBREKER ALERT *** Duim duim duim duim, je zit nu al bijna vanaf het begin bij dit forum en ik vind ook dat het eens tijd wordt dat je een positieve test in handen zult houden. Duim duim duim duim, Groetjes van Kiki PS dan is het mijn beurt om jou een pampers-bon te sturen (ik was vroeger Bosengel)
Hey wat lief Kiki en ja ik zit hier alweer heel lang inderdaad Daarna ga ik zeker de pamperbonnen naar jou sturen hoor (hoe lang bestaat het forum eigenlijk?)
Even een update Vanmorgen was mijn temp nog steeds 36,9 Nog geen bruin of bloed te bekennen Eerder meer wittige afscheiding Pffff wat een spanning deze keer Heb het nog niet eerder zo lang volgehouden...
Hoi Bianca, Ik dacht ik plaats weer eens een reactie. Ben wat minder actief geweest op t forum qua posten maar volg jullie allemaal nog steeds! Wat spannend zeg! Hopelijk een mooie test in handen straks!
Ik hoop echt dat je deze morgen roodloos bent opgestaan en dat je morgen lekker posi test (als je het zo lang uithoudt)!
Hoi lieve meiden Het is hier nog steeds hetzelfde Temp was om kwart over 7 --- 36.89 Ik ben toen nog een half uur blijven liggen en heb van de zenuwen weer getempt en toen was ie 36.99 Ben niet uit mijn bedje geweest. Heb heerlijk een half uur liggen doezelen. En nog steeds wit verlies. Maar heb wel af en toe steekjes en gewoon het idee dat ik ongi ga worden.. pffff wat is dit erg Vanmiddag ga ik de testen halen