hey meid je maakt het wel spannend zeg steekjes kunnen beiden kanten op he toen ik de laatste keer zwanger was dacht ik dat ik ongi zou gaan worden last van mijn buik steken enzo maar nee hoor.. ik hoop dat het bij jou ook zo is en dat je morgen positief test [-o< [-o< [-o<
Nu ga ik je topic natuurlijk extra in de gaten houden. Streepjes streepjes streepjes! Ik hoop echt voor je dat je 1 of 2 augustus niet op vakantie kan Groet van Kiki
ja iedereen! (trouwens ze heeft een neiuw fotootje geplaats, is misschien wel leuk) iedereen wacht in spanning af!
Jeetje mina zeg! Tis dat ik niet bij je om de hoek woon anders zou ik je dwingen tot testen... Als was het alleen maar voor mijn eigen nieuwsgierigheid! Ik duim onwijs voor je Bianca!
hihi wat leuk dit allemaal Jullie zijn zulke lieverds Hier is het nog hetzelfde Testen heb ik in huis, maar ik durf nog niet Whaaaaaa
Ik ga dus echt morgenochtend in het ooievaar-topic lezen want het wordt spannend nu Ik ben heeeeel hard aan het duimen voor je en denk.. positieve test positieve test positieve test Groetjes Scat
Dank je wel Scat Pfffff borsten zijn gevoelig Zo irritant dat je nou niet weet of het van de ongi is of van een eventuele zwangerschap
Hihihi morgenochtend meis Maar voor de rest is het hier nog hetzelfde Tenminste mijn temp was zelfs nog iets hoger 37.06 En heb nu veel meer waterige afscheiding Borsten zijn ook gevoeliger Maar goed ik moet eerst die positieve test in handen hebben Dan kan ik pas blij zijn
hoi ooievaar, ik lees nooit bij iui dus had het niet gelezen. ik lees alleen hier omdat ik jou al een hele poos volg. ik ga het lezen. gr dikke knuffel van Chantal