Ja het is nog wel spannend Maar als morgenochtend mijn temp gezakt is Dan is het gewoon game over Maar ja nog helemaal geen bruin en bloed vind ik toch raar hoor Heb al 3 keer IUI gehad en elke keer voor mijn nod was ik ongi En nu ineens al bijna 3 dagen overtijd : : Ik ga nu maar snel slapen. Des te eerder is het morgen
Ik ga vanmiddag nog een keer testen met een andere test Heb nu die Clear Blue... Ga vanmiddag ff een matcare of die van etos halen...
Ik begin heeeel nieuwsgierig te worden. Ga vandaag nog en keer op je topic kijken en ik nog even door Groetjes Scat
Waar zit je dochter op school zeg? In Groningen Ik ben gewoon heel benieuwd en hoop dat je een feestje aan het vieren bent. Hoe slaat je partner zich hier eigenlijk doorheen...is ie een beetje te harden? Elmo
haha t lijkt er wel op he..! bianca ik ben ook heel benieuwd! ik hoop ook dat je zo dolblij bent dat je helemaal bent vergeten het hier neer te zetten!
Meiden ik heb net met bianc gesproken. Ze heeft getest, maar helaas negatief. Ze is erg verdrietig, ze heeft lekker gedoucht en is lekker haar bedje in gedoken. Ze heeft me gevraagd jullie in te lichten (ik vertelde haar dat jullie met smart zaten te wachten) Liefs Natas