Was ik al bang voor zeg.....shit! Lieve Bianca, sterkte meid...wat een teleurstelling weer zeg.... Liefs
Oh Bianca, ik had het zo gehoopt voor je. Wat een teleurstelling Ik geef je een dikke knuffel voor je verdriet. Knuffel van Scat
sh*t zeg.. had nog zo gehoopt voor je meiss doe het rustig aan en heel veel sterkte! dikke digiknuffel voor jou!
Ah nee! Wat ontzettend jammer zeg! Meid ik wens je heel veel sterkte, helaas weten velen hier hoe moeilijk of dit is! Hopelijk kun je gauw weer wat moed verzamelen voor een volgende ronde! Sterkte!
Dank je wel lieve meiden voor jullie lieve reacties Helaas gisterenavond ongi geworden Het is nog niet heftig, maar ik moet het maar zien als mijn menstruatie Donderdag of vrijdag krijg ik weer een uitgangsecho Pffff zat gisteren ff helemaal in een dip hoor Vandaag eigenlijk ook nog wel...
Heel veel sterkte! Het is ook niet niks.. je blijft natuurlijk stille hoop houden dat je gewoon zwanger zou zijn... Geef het verdriet de tijd en zorg goed voor jezelf! Hopenlijk mag je wens snel uitkomen! Knuf Jootje
Hier even een knuffel van Scat Ik weet dat het nu even moeilijk is. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt Sterkte Groetjes Scat
Lieve ooievaar, Ik hoop dat je van de ergste schrik bent bekomen en weer genoeg moed en kracht kan vinden om weer verder te kijken. Groetjes van Kiki
Zeker weten hoor Kiki Heb net ook nog ff een buikgriep erachter aan gehad Dus ik heb mijn lol weer gehad Wel lief dat je aan me denkt Dikke (((Knuff)))
Wel ja, ook nog even een griep erbij. Hopelijk gaat het nu allemaal wat beter Hopelijk gaat 2008 ons mooi nieuws brengen Groetjes Scat
Dank je Scat Vandaag weer een FM echo gehad Zit nu op dag 11 Eitje was 12mm. Maandag ochtend nieuwe echo En waarschijnlijk woensdag of donderdag IUI nummer 5
lieve ooievaar, wat fijn dat jou cyclus zo kort is he? ik hoop zo voor je, dat al dat ge-insemineer, snel over is. ik snap je wens, je wachten. ik denk aan je. liefs rachel