Hey meiden, sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen Wou er echt even niet mee bezig zijn.. Maar zondag op moederdag ga ik inderdaad mijn eerste prik zetten 14 mei moet ik weer stoppen met `de Pil` En dan moet ik op 23 mei beginnen met 200 Puregon Best heftig, want bij IUI was dat 75 Dus dan heb ik voorlopig 2 prikken op een dag Ik doe ook mee aan een studie. Wil heel graag mijn bijdrage leveren om zo andere vrouwen te helpen Ik moet dan ook heel vaak voor een echo, dus dat is wel wat lastig, maar ja het is voor een goed doel Elmo ik heb je een berichtje terug gestuurd hoor Ik zal hier vaker van me laten horen. Nu mag ik er weer mee bezig zijn
heeey ooievaar! wat leuk dat je weer mee komt schrijven! jullie hebben nu uiteindelijk best een lange stop gehouden he. fijn joh dat je weer mag beginnen. ben blij voor je
Fijn je hier weer te zien zeg! Wat voor een studie is het? Wij konden toen ook met een studie meedoen, maar in overleg met de ha niet gedaan. Super zeg! Je gaat knallen!
Die studie is meer om te kijken wanneer het eitje op zijn best is Tussen de 18 en 22mm... Dus ik moet heel vaak voor een echo en bloed prikken, maar dat heb ik er wel voor over Morgen mijn eerte prik. Deze prik heb ik niet met IUI gehad Dus ben benieuwd
Ooievaar, Fijn om weer van je te horen! Ik wil je heel veel succes wensen met alles wat er nog komen gaat en heel veel geluk. Hopelijk mag jullie wens snel uitkomen! Liefs Marielle
Heee Ooievaar, Goh wat vervelend om te lezen dat je hier beland bent (sorry ben een tijd niet meer op site geweest ). Heel veel sterkte met IVF en ik hoop op een 2e wondertje voor je!
Dank je wel lieve meiden De prikken gaan gelukkig goed De eerste 2 dagen was ik erg moe maar gisteren ging het beter Ik denk dat mijn lichaam al aan het prikkie went Vanavond de laatste pil! YESSSS