Hoi Ooievaar, zit jij ook bij het AMC? Of wordt deze studie in verschillende ziekenhuizen gedaan? Ik ga hier nl ook aan meedoen. Succes met de eerste prik!
Ik zit voor de studie in Blaricum, maar de behandeling is in het VU Ziekenhuis te Amsterdam Ik heb trouwens afgelopen zondag mijn 1e prik gezet Heb er nu alweer 4 gehad Gaat me steeds beter af
hey meid lang geleden als je nog weet wie ik ben ik zie dat je helaas ook aan de ivf moet ik wens je heeel veel succes en hopelijk heb je er aan 1 genoeg
Hoi Ooievaar, ik zie nu pas dat je er weer bent. Ik wens je veel sterkte in je nieuwe stap in de MMM, dat je nu maar wel succes zult hebben. Zeg maar wanneer we weer moeten beginnen met duimen. Groetjes van Kiki
Ik heb al echo's gehad Maar ze hebben nog niet de fm's opgemeten Ik moet nu mijn menstruatie krijgen Heb ook vreselijke buikpijn Morgen moet ik bellen om door te geven of het al is doorgezet Vrijdag 23 mei moet ik de 2e prik erbij zetten Die heb ik ook gehad met IUI Dus dan heb ik voorlopig 2 prikken op een dag Vanaf 28 mei moet ik om de dag naar het ziekenhuis voor fm... en bloedafname De behandeling is in ieder geval na 30 mei zei ze Dus het zal de eerste week van juni gaan gebeuren Vind het wel erg spannend nu! Komt heel dichtbij
Ik weet zeker nog wie je bent hoor meis Vind het erg leuk dat je hier een berichtje hebt achtergelaten Ik hoop ook dat het bij 1 keer blijft
om de dag naar het ziekenhuis is best veel, red je dat met je werk enzo? ik hoop dat je ongie dan snel komt, en dat je prima op schema loopt. wat spuit je nu, en welke komt er bij?
Spannend Ooievaar. Ik mag als het goed is volgende week pas beginnen met Gonal-F spuiten, als alles goed is.
Vanmorgen weer een echo gehad en bloed geprikt Enne.... Maandag is de punctie! Whaaaaa ik vind het zo spannend Vanavond nog 2 prikken zetten En morgen om 6 uur al..Dan van zaterdagnacht op zondag om half 1 moet ik naar de eerste hulp. Dan krijg ik de pregnyl prik Zondag even een daggie rust en maandag ochtend moet mijn man zich om 9 uur in het Vu ziekenhuis melden Om half 11 krijg ik een valium pil en om 11 uur wordt ik geholpen Pfff vind het echt spannend!
wow meid nu gaat het snel op naar maandag. hopelijk valt de punctie mee en heb je een paar mooie eitjes
Goed zeg! Wel balen dat je voor de Pregnyl naar het zh moet zeg....midden in de nacht. Mag je hem niet zelf spuiten? Succes!
Nee ik mocht het niet zelf doen Maar het viel allemaal mee Was ontzettend rotweer. Veel regen en onweer Maar ik heb de prik laten zetten Om 5 voor 1 in plaats van half 1 Volgens die vrouw had ik wel een beetje speling Morgen is de groote dag De punctie Ben best zenuwachtig