Het is me aardig meegevallen Was ontzettend duizelig en moe van de valium en de prik Ze hebben 14 eitjes weggehaald En 10 eitjes waren daar van goed Zaad van mijn man is ook gelukkig goed Dus nu afwachten of het goed samen gaat Wat een zenuwslopend gevoel is dat Nu ga ik ffies liggen, want heb toch wel een beurse buik Maar voor de rest voel ik me best goed
Goede score Bianca! Ik had vanmiddag het goede nieuws al gelezen maar wilde even thuisi in alle rust reageren. Super zeg, 10 goede eitjes! Hoor je overmorgen hoe en wat? Spannend zeg....ik vind die dagen altijd het ergste...(op de wachtweken na). Doe lekker rustig aan, zorg goed voor jezelf (lees: laat je goed verzorgen) en drink maar lekker veel water! Heel veel succes met wachten!
Hoi Ooievaar, Dat is inderdaad een gunstige score! Nu nog even duimen of manlief zijn zaadjes de juiste ingang weten te vinden en dan reken ik erop dat je enkele hele mooie embrio's hebt. Nu is het jou beurt eens hoor, sterkte voor de komende periode en ik zal volop voor je duimen. Groetjes van Kiki
Ik moest vanmorgen dus bellen En die vrouw zei dat ik morgenmiddag een terugplaatsing heb om half 4 Maar ze kon me niet vertellen hoeveel er goed bevrucht waren Pffff dat hoor ik morgen dus Maar goed er staat een afspraak dus dan zal het toch wel goed zijn?
Als je mag komen was dat bij ons altijd het teken dat er zeker 1 teruggeplaatst wordt. heel veel succes morgen Bianca!
Heb je nog wat in de vriezer kunnen onderbrengen? Heel veel succes in de wachtweken! Je hebt ergens een klein gelukje...er is een wachtbankjes-topic! Liefs en knuf!
Ooievaar, Dat klinkt heel positief allemaal. Heel veel succes met wachten nu 2 weken. Ik ga heel hard voor je duimen! Liefs Marielle