er waren 3 eitjes bevrucht van de 10 dus niet zo heel veel maar 1 eitje is teruggeplaatst, die had zich al in 9 cellen gedeeld zo mooi! Maar die andere 2 willen ze wel invriezen, maar ze moeten even kijken of ze het nog goed doen morgen.. ze hadden zich al in 8e gedeeld, dus zal wel goed komen enne elmo ik zit ook op het wachtbankje
Ondertussen zal ik voor je duimen dat je na 2 weken helemaal happy van de wachtbank af kan jumpen. Zo de andere 8 wachtmaanden in Succes en maar goed de beentjes bijeen houden (al helpt het alleen maar tussen de oortjes ) Groetjes van Kiki
Wat goed zeg, dat je w.s. ook nog 2 cryo's hebt! Super score hoor! Beentjes idd bij elkaar nu en wachten maar!
Ooieveaar, ik kom vanmiddag gezellig naast je zitten hoor! Hebben we wat lekkers of moet ik wat meenemen? Liefs, Vietje
Ik heb lekker chippies met quacemole gehaald... Lust je dat? Ik lust daarbij wel een watertje ipv thee, mag dat ook? Hoe gaat ie met je? xxx
En alweer een dag voorbij, nog even en voor je het weet zit je op je T-day! Hoe voel je je? Groetjes van een nog steds duimende Kiki
Hier is het goed hoor Alleen merk ik wel dat mijn stemming verandert is Zo kan ik heel blij zijn en zo ben ik heel verdrietig en kan ik weinig hebben Heb ook zo af en toe buikpijn Met wat moeier en heb het sneller koud Ik hou het er maar op dat het niks is Nog een week wachten en dan weten we meer
Dat hoor en lees je heel vaak Ooievaar. Maar dat hoeft nog niks te betekenen hoor. Er zijn zelfs mensen met bruinverlies en rood bloed zwanger geworden dus. Het kan nog alle kanten op.