Spannend he ooievaar! Ik heb ook last gehad (soms nog beetje) van die menstruatiekrampen... Maar volgens mij (na heel veel lezen en positief zijn) betekent t dat er in je buik wat gebeurt. Wat er gebeurt weet ik niet, hoop positief. Maar er gebeurt wat. Hopelijk is t die kleine (of kleintjes ) die t zich gemakkelijk maken... Laten we t hopen, en allebei volgende week positief testen! Dikke knuffel, Vietje
Spannend Vietje! Ik zie dat wij gelijk mogen testen Moet jij ook een bloedtest doen in het ziekenhuis en dan smiddags bellen voor de uitslag?
Heel spannend allemaal, heb je in stilte gevolgt. Maar laat nu even weten dat ik hoop dat je de 19 de een posi test in je handen mag houden. Liek
Hi ooievaar, ik moet ook s'ochtends voor de bloedtest en word s'middags gebeld. Voel je al iets, of merk je al iets? xxx
Hier gaat het niet goed Sinds gisteren avond een heel klein beetje oud bloed verlies Vanmorgen moest ik 2 bolletjes inbrengen en toen zag ik dat het echt rood was... Heb ook buik en rugpijn Dus game over denk ik Donderdag had ik pas mijn testdag, dus het begint alweer lekker vroeg Hoest met jou Vietje?
dat meen je niet! Ik heb je nog steeds vast hoor op de wachtbank! Niet loslaten! Hier beetje ongi-krampen, anders dan van de week... Hoop dat t nix is... m'n duimen draaien nog voor je hoor! xxx
Weet iemand hoe het met ooivaar is?Ben zo bang dat het niet goed is,omdat ze na het bloed verlies volgens mij niet meer online is geweest?
Hey meiden, sorry dat ik niet eerder iets van me heb laten horen Maar hier is het nog steeds hetzelfde Oud bloed verlies en heel af en toe een druppie rood bloed Heb vanmiddag het ziekenhuis gebeld en die zeiden dat ik hoop moest houden omdat bloedingen vaker voorkomen bij IVF Ik moet doorgaan met de medicatie en donderdagochtend gewoon nog bloed prikken Ik heb dus nog een klein beetje hoor, al zegt mijn gevoel dat het niet raak is helaas
He, nog een paar dagen uitstel van zekerheid dus Ik kan me voorstellen dat je het wachtbankje aardig beu begint te worden, aan de ene kant wil je natuurlijk niks liever dan een positieve test donderdag, maar aan de andere kant wil je dan natuurlijk ook geen spoortje bruin of rood zien. In iedergeval zal ik voor je duimen dat je snel duidelijkheid hebt. Groetjes van Kiki
Fijn dat je er weer bent! Gelukkig is t nog niet definitief, ik blijf dan ook als een malle voor je duimen! Hoop dat we beiden positief testen donderdag! Dikke kus, Vietje
Hoest bij jou dan Vietje Had begrepen dat je ook wat oud bloed verlies hebt Sinds wanneer heb je dat?