Hey Bianca, Getver zeg...dat maakt inderdaad extra onzekerheid! Ik heb tot 8 wk bloedverlies gehad hoor! Dus het kan zeker nog wel. Heel veel succes....wachten en hopen tot donderdag! Elmo
Wat heb je trouwens een bloedmooi dochtertje Bianca! Wauwie, die foto in je banner is echt heel mooi! Tis dat er al een heerlijk Fries meiske een reservering heeft lopen.....
Ja, dat meiske van jou is zeker een goede tweede. (zegt de mem van Elmo haar toekomstige schoondochter) Beauty hoor met die mooie haartjes. groetjes Femke
Ooievaar, ik had idd wel een beetje bruinbloedverlies. Maar dat was eenmalig en 4 of 5 dagen na de punctie. Nu alleen last van krampjes, en af en toe een flinke pijnscheut in 1 van m'n eierstokken... xxx
oh nee ooievaar, je was er al bang voor,maar dit gun je niemand!Dikke knuff en mega veel sterkte.Waarom moet je alsnog bloedprikken dan?Is dat standaard?
He wat enorm jammer zeg Ik wens jullie veel sterkte om deze teleurstelling ook weer een plaatsje te kunnen geven. Sterkte en een dikke knuffel. Groetjes van Kiki
Dank je wel meiden Ik baal ook echt als een stekker Dit moet ik ook weer een plekkie geven Ik ga nu heel erg aan mezelf denken Heb het best druk gehad de laatste tijd Maar nu even mijn lichaam wat rust geven En hopelijk over ander halve maand er weer tegenaan Ik moet inderdaad bloed prikken. Dat willen ze in het ziekenhuis Om deze behandeling netjes af te sluiten
Oh...das wel een beetje balen zeg. Als je hier gaat vloeien hoef je niet meer te komen... Sterkte meid!
Ja ik moet evengoed Snap ook niet goed waarom Maar ik ga gelijk een afspraak maken met de gyn. Aangezien er 2 embryo's ingevroren zijn Wil ik vragen dat mochten ze allebei goed zijn dat ik ze allebei terug geplaatst krijg. Want hij zegt steeds dat ze er maar 1 terugplaatsen En die andere gooien ze dan weg, omdat ze er niet 1 invriezen. Dat is weer te weinig. Vind het vreselijk als ze die dan weggooien terwijl het nog goed is Dus ik ga maar gewoon, kan ik dat ook mooi gelijk regelen