Ik ben net geweest voor IUI En het viel op zich wel mee, die eendenbek is niet echt prettig, maar ja het is voor een goed doel Ik mocht gelijk weg, dus geen 10 min. blijven liggen Voor de rest voel ik me goed Het zaad is ook goed. 17,2 miljoen
Succes Bianca. Dat de wachtweken maar snel om mogen zijn. En je mooi 2 streepjes op die test ziet staan.
Zo, meer ik nog even bij jou aan... Ja, ik wilde toch even zien hoe jullie het er vanaf hebben gebracht Geen klagen zie ik wel! Goed bezig zeg! Nou twee weekjes broekloeren :-D Ach...denk je dat het nu erg is...wordt....het wordt nog veel erger Succes meid, we zijn er voor je hoor! Elmo
Kan ik helemaal begrijpen....toch ff geduld hebben... Lekker bezig zijn met leuke dingen, gaat de tijd sneller van...!
Ja ik voel me wel anders Smorgens ben ik misselijk en weeig En mijn buik is anders als anders Lichtjes buikpijn en af en toe heel ff een lichte menstruatie gevoel Mijn (.)(.) zijn wel gevoeliger...
Hi ooievaar, lees dat je IUI gehad hebt..... je laatste berichtje dat je wat anders voelt.... Heb je ook pregnyl gehad? Hoor dat je daar ook last van kan hebben ( wat zwangerachtige verschijnselen...) succes met wachten.. Op naar de posi test.. LIEK