Jep, hier een Pregnyl addict Hier kan je je echt super zwanger van voelen...dusse...nope...zit niet tussen je oren hoor! Je kan je echt zwanger voelen. Of het ook echt zo is....tjah...dat is de vraag! Heel veel succes Bianca! We tellen af. ELmo
Ok gelukkig dat het niet tussen mijn oren zit We kunnen niet andes als afwachten Wat ik nu wel vervelend vind is dat ik heel erg last heb van stemmingswisselingen.. niet fijn
Ja ik voel me nog steeds zo De misselijkheid valt nu gelukkig wel mee Maar heb behoorlijke hoofdpijn en ben zo moe steeds...
Ik voel me nog steeds raar Misselijk vooral smorgens Lichtjes hoofpijn Heel af en toe menstruatie krampjes en heel licht maar Ben ook vaak lichtjes in mijn hoofd. Gelukkig niet zo vaak Borsten zijn ook nog steeds gevoelig Het is vandaag 10 dagen na mijn pregnyl, dus ik hoop dat dit wat goed betekent Wel lief dat je er om vraagt Rach
hi ooievaartje ja ik was vandaag aan het schilderen en heb aan je gedacht. ik leef met je mee. ik snap je gevoel zo goed! wel logisch he nou we gaan wel een beetje samen op he! allebei eerste IUI en binnenkort al testen! ik heb ook lichte menstratie gevoel. wat denk jij? betekent het wat? mijn borsten zijn ook gevoelig hoor! en opgezwollen maar dat is niet erg haha! nou rust vanavond maar lekker uit! liefs
Rachel en Ooievaar, ik loop ook gezellig met jullie mee op..! Ook eerste IUI en wil nog een weekje wachten met testen (als het nodig is). Wachten duurt lang... zucht....
een weekje wachten? nou ik niet hoor! ik ga voor de winkel slapen en zodra die open is koop ik alles testen op... nou, misschien valt dat wel mee, maar zaterdag is dé dag! ik zit al zolang is spanning nou.. liefs rachel