Nou eindelijk wij mogen ook blij zijn Ik ben ZWANGER! Eindelijk na ronde 4 na mijn miskraam, joepie.. Vorige maand liep het een beetje raar, en toen had ik besloten om even afstand te nemen van het zwanger worden en het forum. Het werd echt een obsessie. Gisteren en vanochtend had ik een positieve test in mijn handen. Het is ons eindelijk gegund na 4 miskramen. Nu hopen we dat alles goed zal lopen. Morgen heb ik mijn 1e afspraak bij de gyn. in het ziekenhuis. Spannend!
Hoi Smiley, van harte gefeliciteerd! ik zal voor je duimen dat alles dit keer goed gaat! liefs, Danielle
Gisteren in het ziekenhuis geweest, bloed laten prikken ivm chromosomenonderzoek en voor de rest is het nu afwachten hoe het gaat lopen. Echo kon ze sowieso niet doen, aangezien je er toch nog niks op ziet. Dus moet ik 20 oktober voor een echo, en wij hopen dat alles goed zal lopen tot die tijd en dat we een mooie echo zullen zien. Als alles goed zou zijn op de echo dan zou he wel een mooie verjaardagscadeau zijn, want ik ben namelijk de volgende dag jarig De gyn. heeft wel aangegeven dat ik moet stoppen met het drinken van cola & koffie. zo'n 1 liter cola per dag dronk ik wel weg en af en toe Redbull, maar vanaf gisteren ben ik er helemaal mee gestopt. Ja als ik moet kiezen tussen cola & een baby dan is de keuze snel gemaakt Alle andere zwangeren geniet van de zwangerschap.