HELLLLLPPPPP GRAAG ADVIES

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Iman, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ik weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen maar ik heb met spoed advies nodig anders vallen in deze dagen mijn tepels eraf en ja das niet zo'n leuk gezicht ;)

Mijn dochtertje is nu ruim 7 maanden en zit nu op ongeveer 3 borstvoedingen nog per dag op zich gaat/ging alles hartstikke goed alleen nu er 1 heel leuk lief schattig maar vooral SUPER PIJNLIJK tandje is doorgekomen is het laten drinken een ware nachtmerrie de meeste tijd.. ik heb staan janken en vloeken maar ja hoe meer ik me opwind hoe leuker zij het lijkt te vinden dus ja nu komt mijn vraag ik d8 als ik nou ga kolven is het probleem opgelost... dus ja wie heeft er ook ervaring met kolven en welke pomp welk merk raden jullie me aan handmatig of electrisch enz en waarom?

graag zo snel mogelijk reacties! want wil er het liefst morgen 1 halen

groetjes Iman

2. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Zelf zou ik als je voor alle voedingen gaat kolven een electrische aan willen bevelen Ik had een handpomp maar ja dat was maar voor af en toe, maar man wat deden mijn handen soms pijn van het pompen, echt relaxed was het niet..
    Tja van welk merk verder, weet niet of het echt vreselijk veel uitmaakt wel merk, ik zou letten op het geluid wat het maakt, want een ding wat keihard aan het brommen is is ook niet echt bevordelijk voor je toeschietreflex volgens mij..

Succes ermee, ook met het "verwerken" dat je niet meer echt aan de borst kan geven, ik vond dat echt best moeilijk :(

3. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik zou een dubbele electrische nemen. Die van Medela is erg goed en maakt ook niet superveel geluid.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb ook de dubbele van medela gebruikt en er 6 maanden mee gekolfd.
    je kan ook even op het borstvoedingsforum om advies vragen.
    Wat je ook kan doen is een electrische kolf huren bij de thuiszorg om te kijken of het electrisch kolven voor je werkt. Ze zijn namelijk best prijzig in aanschaf.

succes!

5. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ik heb net gehoord van een vriendin dat een tepelhoedje ook kan werken dat maar eerst dan proberen

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik had de enkelvoudige electrische van medela. De medela Swing. Prima apparaat!

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    huren joh bij de thuiszorg.... kun je hem even uitproberen!

8. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hoi ik heb de pumpinstyle van medela, omdat ik straks als ik ga werken makkelijk wilde kolven, deze is prijzig in aanschaf maar ik vind het een geweldig apparaat moest het eerst leren het kolven maar het gaat nu super

9. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    nou die tepelhoedjes is geeeen succes... maar 1 hapje vandaag dus ja kijk het ff aan nog een paar dagen...

bedankt voor jullie reacties!

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

hoi, vriendin van mij is bij de eerste beet meteen boos geworden en kind eraf. heeft daarna niet meer gebeten. zij heeft in totaal 1 1/2 jaar bv gegeven. weet niet precies meer hoe ze het deet, maar je kan je kleintje dus wel leren dat ie je niet moet bijten, omdat het anders einde oefening is. succes ermee!

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb altijd gekolfd met een electrische pomp van het borstvoedingcentrum, die gaat als de brandweer... maar die was wel 12,95 per week (huur). Daarna ben ik gaan kolven met een medela. Wel electrisch, en goed te doen ;)
    Ik ben gestopt met BV geven toen Joey ging bijten ;)

Deel Deze Pagina