Hebben jullie allemaal al een kinderstoel gekocht of doen jullie dat pas na de bevalling als de kleine wat groter is? Vanaf welke leeftijd kunnen ze daar ongeveer in?
ik heb de kinderstoel pas 2 maanden geleden gekocht want toen kon scott een klein beetje zitten en met een kussen in de rug ging het wel goed maar niet te lang natuurlijk
Wij hebben de kinderstoel gekocht toen Lotte 5 maanden was, ze ging er toen af en toe al in maar nooit voor heel lang..
Als je kindje nog niet zelfstandig kan gaan zitten is het slecht voor het ruggetje om te zitten. Tot die tijd niet langer dan een kwartiertje laten zitten.
Die ga ik pas kopen als m'n kindje een paar maanden is. Kost nu al genoeg geld...dus alles wat nog niet echt nodig is wacht ik nog ff mee.
Wij gaan er vanmiddag voor kijken. We weten al welke we willen, dus waarschijnlijk gaan we hem ook kopen vanmiddag. Niet omdat Milan al kan zitten, maar we krijgen hem van oma en die vindt het zo leuk om te geven dat ze net zo lang blijft "zeuren" totdat we hem gekocht hebben
Ik heb hem ook gekocht, was ook in de aanbieding! Hij zit nog in de doos, en daar blijft ie ook nog lekker in! Nu kan ik me iets meer veroorloven, als straks de kleine er is gaan de lasten omhoog en het inkomen omlaag hahaha... Ieder voor zich toch!
Wij hebben de stoel gekregen bij de geboorte van onze oudste. Je kunt het kindje inderdaad pas in kinderstoel plaatsen als het zelfstandig kan zitten. Dus je hebt nog wel een paar maanden na de geboorte de tijd.
Isa heeft heel lang in de wipstoel gezeten, want in de kinderstoel hing ze zo raar voorover. Dus vanaf 8 mnd kon ze er pas goed in. Ze moeten goed kunnen zitten. Dat is beter voor hun ruggetje.
wij hebben de kinderstoel met de geboorte van iris gekregen, maar zit er nog niet in, wij hebben haar ook nog veel in het wippertje,
Me vriend en ik hebben denk ik ongeveer 2 maanden geleden al een kinderstoel gekocht, zit nog in de verpakking tot dat we hem gaan gebruiken.
mijne staat al onder de tafel, hahaha.... kreeg hem bij het kamertje wat ik van een vriendin overnam. Hij eet geen boterhammen, dus laat maar lekker staan juud