wanneer kinderstoel aan schaffen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by melody, Jul 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melody

melody Bekend lid

Mar 29, 2006
    672
    0
    0
    Hebben jullie allemaal al een kinderstoel gekocht of doen jullie dat pas na de bevalling als de kleine wat groter is?
    Vanaf welke leeftijd kunnen ze daar ongeveer in?

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Ik mijn kinderstoel kado gekregen van mij ouders met de geboorte van mijn oudste dochter.

3. miranda72

miranda72 Actief lid

May 25, 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    ik heb de kinderstoel pas 2 maanden geleden gekocht
    want toen kon scott een klein beetje zitten en met een kussen in de rug ging het wel goed maar niet te lang natuurlijk

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Wij hebben de kinderstoel gekocht toen Lotte 5 maanden was, ze ging er toen af en toe al in maar nooit voor heel lang..

5. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb die nu nog niet gekocht. Komt wel als het kindje gaat zitten.

Pim

6. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    Als je kindje nog niet zelfstandig kan gaan zitten is het slecht voor het ruggetje om te zitten. Tot die tijd niet langer dan een kwartiertje laten zitten.

7. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Die ga ik pas kopen als m'n kindje een paar maanden is. Kost nu al genoeg geld...dus alles wat nog niet echt nodig is wacht ik nog ff mee.

8. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Wij hebben hem al gekocht :oops:
    Maar was wel in de aanbieding met 25% korting

9. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wij gaan er vanmiddag voor kijken. We weten al welke we willen, dus waarschijnlijk gaan we hem ook kopen vanmiddag. Niet omdat Milan al kan zitten, maar we krijgen hem van oma en die vindt het zo leuk om te geven dat ze net zo lang blijft "zeuren" totdat we hem gekocht hebben :D

10. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik heb hem ook gekocht, was ook in de aanbieding! Hij zit nog in de doos, en daar blijft ie ook nog lekker in!

Nu kan ik me iets meer veroorloven, als straks de kleine er is gaan de lasten omhoog en het inkomen omlaag hahaha...

Ieder voor zich toch!

11. Gina

Gina Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    1,755
    0
    0
    Wij hebben de stoel gekregen bij de geboorte van onze oudste. Je kunt het kindje inderdaad pas in kinderstoel plaatsen als het zelfstandig kan zitten.
    Dus je hebt nog wel een paar maanden na de geboorte de tijd.

12. Niet meer actief

de meeste kindjes gaan pas gebruik maken van een kinderstoel vanaf een maand of 5 a 6.

13. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Isa heeft heel lang in de wipstoel gezeten, want in de kinderstoel hing ze zo raar voorover. Dus vanaf 8 mnd kon ze er pas goed in. Ze moeten goed kunnen zitten. Dat is beter voor hun ruggetje.

14. djara

djara Fanatiek lid

Apr 12, 2005
    2,675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wij hebben de kinderstoel met de geboorte van iris gekregen, maar zit er nog niet in, wij hebben haar ook nog veel in het wippertje,

15. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Me vriend en ik hebben denk ik ongeveer 2 maanden geleden al een kinderstoel gekocht, zit nog in de verpakking tot dat we hem gaan gebruiken.

16. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    mijne staat al onder de tafel, hahaha.... kreeg hem bij het kamertje wat ik van een vriendin overnam. Hij eet geen boterhammen, dus laat maar lekker staan :p :p

juud

Share This Page