Wie denkt er ook over om zo'n 3D ooievaar te bestellen die tegen je tegen het raam plakt, voor na de geboorte? Ik zat zelf al op internet te speuren en heb wat bedrijven gevonden, maar misschien kan iemand mij uit ervaring een tip geven. Moet wel met bezorgen en ophalen zijn, want ga na de geboorte niet het halve land door om zo'n ding op te halen. Iemand ervaring?
geen ervaring, maar ik weet wel dat je ze voor 15 euro online kan bestellen en voor dezelfde ooievaar in de winkel 40 euro betaald...
op www.toys4sale.nl heb ik de mijne gekocht voor 21 euro nog wat incl verzenden, de spanwijdte is 1.50 mtr en binnen een week in huis Mooie kwaliteit. groetjes lief
Hoi lief649, zie dat hij op die site nu 15 euro kost, excl verzendkosten. Denk dat ik daar voor ga Dank jullie wel allemaal!
tenzij ik hem ergens kan huren voor een mooi prijsje, want ik zou eigenlijk niet weten wat ik een paar weken na de geboorte met die ooievaar moet Behalve misschien voor toekomstig nummer 3
Ik heb zo'n ooievaar voor 20 euro gekocht bij Xenos. Bij de meeste babyzaken is de ooievaar idd 40 euro.
Zo een kopen is volgens mij goedkoper dan huren Ik heb hem ook gekocht via die site. Erg mooie ooievaar! Hij ligt nu op zolder voor nr 2
Ik heb hem ook via internet besteld. Op de dag dat Sanne werd geboren kreeg ik hem binnen, dus net op tijd . Bij ons ligt hij nu ook op zolder voor nummer 2.
Zit ook erg te twijfelen. Heb een verhuurbedrijfje gevonden, eerste week 6,30 en daarna per week 4,50. Na 2 weken heb ik denk ik ook wel genoeg van zo'n ding aan mijn raam, dus dan zou ik bij elkaar voor iets minder dan 11 euro klaar zijn. Zit in de stad waar ik woon, dus dan kan oma er mooi even langsfietsen voordat ze haar nieuwe kleinkind komt bewonderen Maar.... ga toch ook nog even bij de Xenos kijken. Wanneer heb je die daar gekocht mama1984?
ik heb hem 3 week terug gehaald bij de xenos, alleen hier geen ballonnen en slinger gezien, daarvoor even verder neuzen
Als je er 11 euro voor betaalt met huren ben je dat geld kwijt... Als je hem koopt is dat ding van jezelf. En kan je hem net zo lang laten hangen als je wilt Daarna kan je hem altijd nog doorverkopen of verhuren.