Hoe zijn de ervaringen met bugaboo? Ik kom op hun site trouwens en als je tussen aug 2007 en mei 2008 een nieuwe hebt gekocht moet je contact met de opnemen ivm loszittende schroeven!
Oh, meen je dit nu? Wij hebben hem in januari gekocht. Tot nu toe is het heel goed bevallen. Ga maar eens even op zoek naar de site.
hoi chrissie, wij hebben de bugaboo en zijn er super tevreden over. We hadden eerst de quinny buzz en hadden daar een en al problemen mee, mogen omruilen voor de bugaboo en echt .....Super ! Ook de service van bugaboo is top !
Hier gaat ie zijn 5e jaar in! Topding! en de service is zeker goed. Als jeeen kappot onderdeel hebt ofzo dan hoef je maar te mailen en ze sturen het op. Zou m zeker aanbevelen!
Mij bevalt ie erg goed! En bij mij misteer idd schroefjes waardoor de verstelbare duwstang niet bleef klemmen. Heb keurig een nieuw onderstel gekregen.
Super wagen... heb nu de frog maar zit te denken om deze straks te verkopen en toch nog voor een cameleon tegaan als we besluiten een 2e ukkie te willen.. ik heb een paar dagen geleden een mailtje naar hun gestuurt dat er bij mij wat ontbreekt.. (geen nieuwe wagen meer hoor), maar heb nog niets van hen vernomen.. Weet iemand hoe lang dat het ongeveer duurt voor dat ze reageren? Het is een klein onderdeel wat ik denk ik niet via de winkel kan bestellen..
Hier ook de bugaboo. Super wagen. En hele goede service. Had een probleem zaterdag gemailt en maandag ochtend belde ze en kreeg ik een nieuw onderdeel toegestuurd. Hoe snel wil je het !
Ik ben er ook over te spreken hoor! We hadden een frog maar deze hebben we verkocht. Toen ik zwanger werd van de derde hebben we een cameleon aangeschaft en deze staat nu te pronken in de babykamer.
Inmiddels een mail gehad van Bugaboo.. onderdeel wordt kosteloos verzonden.. Geweldige service dus.. Goede wagen.. wat wil je nog meer!
super fijne wagen, maar er zijn al veel topics over geweest Wij kregen nieuwe schroefjes over de post omdat we ons geregistreerd hadden. Hebben echter nooit loszittende schroeven gehad hoor.