bugaboo?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sweetlakecity, Sep 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Hoe zijn de ervaringen met bugaboo?

Ik kom op hun site trouwens en als je tussen aug 2007 en mei 2008 een nieuwe hebt gekocht moet je contact met de opnemen ivm loszittende schroeven!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,816
    113
    Oh, meen je dit nu? Wij hebben hem in januari gekocht. Tot nu toe is het heel goed bevallen. Ga maar eens even op zoek naar de site.

3. lief649

lief649 Actief lid

Oct 3, 2007
    449
    0
    0
    hoi chrissie,

wij hebben de bugaboo en zijn er super tevreden over. We hadden eerst de quinny buzz en hadden daar een en al problemen mee, mogen omruilen voor de bugaboo en echt .....Super ! Ook de service van bugaboo is top !

4. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

Apr 8, 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Wij zijn fan van de Bugaboo... zal zo eens kijken op de site, want heb 'm in die tijd gekocht.

5. goudlokje

goudlokje Actief lid

May 2, 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    Hier gaat ie zijn 5e jaar in!
    Topding!
    en de service is zeker goed. Als jeeen kappot onderdeel hebt ofzo dan hoef je maar te mailen en ze sturen het op.
    Zou m zeker aanbevelen!

6. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Mij bevalt ie erg goed!

En bij mij misteer idd schroefjes waardoor de verstelbare duwstang niet bleef klemmen.
    Heb keurig een nieuw onderstel gekregen.

7. Vanes

Vanes Actief lid

Jul 28, 2007
    182
    1
    0
    Perfecte wagen.
    Ben er iedere dag blij mee!
    Super makkelijk in bediening.

8. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Super wagen... heb nu de frog maar zit te denken om deze straks te verkopen en toch nog voor een cameleon tegaan als we besluiten een 2e ukkie te willen..

ik heb een paar dagen geleden een mailtje naar hun gestuurt dat er bij mij wat ontbreekt.. (geen nieuwe wagen meer hoor), maar heb nog niets van hen vernomen..

Weet iemand hoe lang dat het ongeveer duurt voor dat ze reageren?
    Het is een klein onderdeel wat ik denk ik niet via de winkel kan bestellen..

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Hier ook de bugaboo. Super wagen. En hele goede service. Had een probleem zaterdag gemailt en maandag ochtend belde ze en kreeg ik een nieuw onderdeel toegestuurd. Hoe snel wil je het !

10. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Ik ben er ook over te spreken hoor! We hadden een frog maar deze hebben we verkocht. Toen ik zwanger werd van de derde hebben we een cameleon aangeschaft en deze staat nu te pronken in de babykamer.

11. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Inmiddels een mail gehad van Bugaboo.. onderdeel wordt kosteloos verzonden..
    Geweldige service dus.. Goede wagen.. wat wil je nog meer! ;)

12. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    super fijne wagen, maar er zijn al veel topics over geweest ;)

Wij kregen nieuwe schroefjes over de post omdat we ons geregistreerd hadden. Hebben echter nooit loszittende schroeven gehad hoor.

Share This Page