Whaaaa! Ga ik net de computer boven aanzetten, zie ik 2 ooievaars lopen op het weiland achter ons huis. Nooit eerder daar gezien. Voortekenen? Ben vandaag 11 dagen overtijd (dag 7 + 10 echter negatieve test). Mijn partner grapte al: aangezien er een tweeling in mijn familie zit (mijn moeder is een eeneige tweeling). Lol. Puur bijgeloof natuurlijk..
Dan had ik al tig keer zwanger moeten zijn... Ik woon naast een ooievaarsdorp en zie er gemiddeld een stuk of 8 tot 10 per dag Maar ben toch al echt in mn 33e maand en nog nooit zwanger geweest. Hopelijk is t voor jou wel een goed voorteken
Haha, dat is wat! Naast een ooievaarsdorp wonen. Dan zie je er inderdaad wel wat meer. Hier is het redelijk speciaal, maar goed: misschien valt het me nu meer op als anders (nu ik 11 dgn. overtijd ben).
@flippo 123 : heftig hoor, zo lang als je bezig bent! STerkte en ik hoop dat je snel zwnager mag zijn. Is er een reden voor dat het nog niet is gelukt?
Ik kwam in september op vakantie op het strand 3 ooievaars tegen. We hadden toen net gehoord dat ik PCOS heb. We hebben toen tegen elkaar gezegd dat dat vast een voorteken is dat het goed gaat komen Succes!
Vorig jaar waren hier twee , hadden ook eitjes warren ook uit gekomen. Maar de jeugd vond het leuk stenen te gooien, dus de kleintjes hebben het niet gered. En het was uniek dat ze er waren want het was jaren geleden dat er ooievaars in het nest zaten. En hier nog steeds lege handen, 2010 mk gehad enige zwangerschap
waar ik gewoond heb zijn ook heel veel ooievaars daar zit in de buurt een ooievaars lokkerij dus ja daar heb je er een boel
In dat geval ben ik het hele jaar door zwanger, want hier zitten er elke dag 2 voor de deur Was het maar zo'n feest haha!
Wat ontzettend leuk. Wie weet. Ik ben stiekem af en toe ook een beetje bijgelovig. Ik zal voor je duimen!!
Ik ga er pas in geloven als ik zo'n lelijke vogel hier op het dak zie zitten en ik vervolgens positief test
Nou, die ooievaars van gisteren waren duidelijk bijgeloof (althans: dat geloof ik). Vanochtend wederom een test gedaan (clearblue 'normaal'): NEGATIEF. Snap er nu echt niets meer van. Ben vandaag maar liefst 12 dagen overtijd met 3x een negatieve test (1x bij 7 dagen --> Kruidvat, 1x bij 10 en 1x bij 12 dagen --> Clearblue 'normaal'). Ga vanochtend met de huisarts bellen om te vragen of ze iets voor me kunnen betekenen. Laat me dan gewoon ongesteld worden (of zwanger zijn!), maar deze onzekerheid is gewoon niets.
Ai, wat balen Elly80. Inderdaad niks aan die onzekerheid. Ikhoop dat de huisatrs wat voor je kan betekenen!
Vanochtend toch nog een testje gedaan (Clearblue normaal): NEGATIEF natuurlijk. Vervolgens gebeld met de huisarts. Ik moet komende woensdag (ben dan 2 weken overtijd) 's ochtends langskomen met een potje urine: nou ben benieuwd. Als ik daar wél positief test, breekt mijn klomp!
Hoi Babke, ik ben zeker een half jaar van de pil af nu (augustus 2011 gestopt). Eisprong heb ik voor mij gevoel wel gehad.