Al 14 dagen bruinverlies

Discussion in 'Zwanger worden' started by spannend22, Mar 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,754
    0
    36
    Hallo iedereen,

ik wil graag wat ervaringen delen met jullie...en hopelijk willen jullie erover mee kletsen...

2 dec kwamen we er bij de echo achter dat we mk hebben gehad...
    24 januari was mn volgende menstruatie weer...dus een cyclus van 49 dagen...

tussen 2 en 17 februari geklust om de dag of om de 2 dagen....toen was de lol eraf aangeizen mn ovutesten niet echt duidelijkheid gaven....dus hadden we zoiets: we zien het wel en anders volgende ronde beter...

vanaf 22 februari heb ik t/m gister heb ik bruin/lichtroze/donkerrood bloedverlies gehad als in de laatste dagen van mn menstruatie, dus bijna ten einde....ook bij beweging (bijv wandelen of fietsen) was het meer...

al het bloedverlies is ZONDER enige kramp...alleen in het begin van bloedverlies gevoelige baarmoeder/onderbuik....maar geen krampen zoals bij menstruatie en ook niet het helderrode (en alles wat daarbij hoort) van een menstruatie....

ik weet niet goed wat ik hiermee moet en van moet denken...ik zit nu op dag 45...heb afgelopen vrijdag de vk gebeld en die zegt dat het kan zijn dat je cyclus in de war is na een mk en dat dit een half jaar kan duren....en dat ik zeker een week steeds moet wachten met testen mocht mn menstruatie nog niet doorkomen....

ik weet heel goed dat het dus mogelijk is dat het kan komen door mn eerdere mk..maar vind dat bloedverlies zo vreemd....

Nu is mijn vraag of er meerdere mensen deze ervaring hebben....

EN JA, IK WEET: HET ZAL AFWACHTEN ZIJN....maar ben gewoon benieuwd naar wat ervaringen van mensen....:)

2. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,754
    0
    36
    Wil niemand ervaringen met mij delen?:(

3. Amona

Amona Fanatiek lid

Oct 23, 2011
    3,011
    326
    83
    Hee meis
    Wat vervelend voor je van je miskraam...
    Heb qua cyclus na MA geen ervaring... je kunt echt alleen wachten..
    Heb je wellicht je eisprong gevoeld daarna? Of is het een idee om ovulatietesten te gaan doen (naast af en toe een zw.test), als je cyclus erg verlaat en van slag is, heb je dan iig nog de kans je eisprong te vinden...

Succes meis

4. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,754
    0
    36
    ik dacht dat ik mn eisprong begin februari had gevoeld dmv lichte krampen zeg maar..maar 15 feb heb ik een flinke steek rechts gehad..dus dat zou ook kunnen....en mn duidelijkste ovutest was tot nu toe de 17e...beetje verwarrend he...

en ja ik weet dat ik moet afwachten....:) zaterdagochtend ga ik weer zwtest doen....de ovutesten laat ik liggen, want daar wrodt ik alleen maar gefrustreerd van....

heb jij dit wel eens gehad zonder MA?

5. Amona

Amona Fanatiek lid

Oct 23, 2011
    3,011
    326
    83
    Wat vervelend zeg, je wilt gewoon duidelijkheid... waar je zit in je cyclus en of er hoop is... etc...

Heb nooit bruinverlies wat niet gevolgd wordt door m'n ongi... dus heb er geen ervaring mee... Zeker niet twee weken lang... Kan het niet een lange ongi zijn zonder 'nieuw' bloed?

Zelfs mn enerlaatste cyclus die zonder reden erg lang was (55) had ik nergens last van, geen bruinverlies etc, ook niet het idee dat ik zwanger was overigens...

Hoop dat je snel uit de onzekerheid bent!

6. Leeuwtje86

Mar 9, 2012
    96
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb afgelopen 12 dagen ook last van bruin bloedverlies gehad. Op zaterdag 25 februari had ik bij het afvegen wat bruine afscheiding. Het eerste wat ik dacht was: Balen, ik word ongesteld! Ik heb namelijk altijd zo'n 2 a 3 dagen voordat ik ongesteld word wat bruin bloedverlies en we proberen zwanger te worden. Ik heb op dit moment nog een erg onregelmatige cyclus (in sept.2011 gestopt met de pil, cyclus 56 dagen, 42 dagen en 35 dagen), dus weet niet precies wanneer ik moet menstrueren. Maar na 10 dagen had ik nog steeds alleen maar bruin bloedverlies, dus heb ik afgelopen maandag de huisarts gebeld. Hij gaf aan dat het waarschijnlijk oud bloed is, omdat ik daar vaker last van heb vlak voor mijn menstruatie. Ik moest deze week nog maar even afwachten (aangezien ik dinsdag weer op dag 35 zou zitten). Helaas werd ik woensdagmorgen met menstruatiepijn in mijn onderbuik wakker en na een toiletbezoekje bleek ik hartstikke ongesteld te zijn. Echt heel jammer, aangezien ik toch stiekem hoopte misschien wel zwanger te zijn... Ik had ook niet echt last van mijn onderbuik, alleen af en toe wat steekjes. Maar toen ik echt ongesteld bleek te zijn, had ik ineens heel erg veel krampen. Ik weet hoe het is om lang te moeten wachten en een lange cyclus te hebben (al heb ik gelukkig geen ervaring met het krijgen van een miskraam), maar ik weet dat het erg moeilijk is om geduld te hebben. Ik word er zelf ook een beetje depri van! Vooral als je ook nog eens onzeker wordt over het bruine bloedverlies. Het lijkt me bij jou ook op oud bloed, aangezien je verder geen krampen hebt ofzo. En anders gewoon een test doen of nogmaals de vk bellen. Dan ben je misschien wat meer gerustgesteld. Heel veel succes ermee!! Wij gaan in ieder geval verder met poging 4...

7. isa77

isa77 Actief lid

Nov 18, 2011
    177
    0
    0
    Hi,

ik heb ook dit rare bloedverlies zo'n 10 dagen voor mijn NOD?!
    Kan het prima met een inlegkruisje af - maar na inspanning en voornamelijk als ik wakker word (lang heb gelegen) is het meer.
    Het gaat van bruin, licht rood, rood en terug. Vandaag ook wat krampen erbij. Dit is de 4e ronde na mijn vorige miskraam. Toen bloedde ik ook vanaf mijn eisprong tot aan de 10 weken. Mijn cyclus kwam toen vrij snel terug, maar is iedere keer wel heftiger dan voor die tijd. Zo weinig bloedverlies heeft meestal wel te maken met iets wat daar aan het rommelen is. Ik zou gewoon lekker een testje doen als ik jou was. Kennis is macht! je kan dan gerichter vragen stellen aan artsen en onderzoek (laten) doen.

Sterkte en ik ben erg benieuwd!

8. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,754
    0
    36
    hey dames,

ik vind het erg fijn dat jullie deze ervaring willen delen....
    vandaag heb ik wat hoofdpijn en is mn onderbuik licht gevoelig...GEEN krampen...dus ik dacht dat ik ongesteld zou gaan worden!!!! maar nee dus...sinds gisteravond heb ik wat meer doorzichtig cervixslijm, geen oudbruin/oudrood/lichtroze meer....leuk zo'n vrouwelijk lichaam:(

morgenochtend ga ik weer testen als ik vandaag niet ongesteld word...en als ik volgende week vrijdag nog niet ongesteld ben, kon ik weer contact opnemen met de vk....dan zit ik op dag 53....dus mag het onderhand er wel zijn toch.....?

@Leeuwtje, wat jammer dat je ongesteld bent geworden...Maar wel een redelijk korte cyclus voor jou doen toch?

@Isa, de situatie is dus redeiljk met die van jou te vergelijken hè....alleen heb ik niet echt rood bloed zoals bij een menstruatie...

9. Leeuwtje86

Mar 9, 2012
    96
    0
    0
    Hoi spannend22,

Ik krijg nu inderdaad weer een beetje grip op mijn cyclus. Eindelijk weer wat regelmaat, heeft waarschijnlijk met 'ontpillen' te maken gehad. We gaan met goede moed beginnen aan de volgende poging :) Ik hoop dat ik met mijn verhaal misschien voor jou ook een beeld heb kunnen scheppen van wat het bruin bloedverlies heeft kunnen zijn. Het is natuurlijk bij lange na niet de vergelijking met een miskraam, maar je hebt bij een miskraam waarschijnlijk veel bloed verloren, wat je lichaam nog aan het 'opruimen' is. Ja, het vrouwelijk lichaam doet soms gek. Soms zou ik wel eens willen dat er een aan en uit knop op zat :) Ik wens je in ieder geval heel veel succes toe. Hopelijk krijg je gauw wat meer duidelijkheid!

10. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo spannend22,

Ik zit vandaag op dag 95 zonder ongi!! Wel een aantal keer en dag er tussen gehad waarin ik of bruine afscheiding had of roze/rode afscheiding (alleen bij afvegen), onderbroek bleef schoon. Heb al een aantal keren gedacht yeah nu wordt ik eindelijk ongi of zal dit mijn innestelingsbloeding zijn? maar testen blijven omo-wit?

Wordt jij er ook zo crazy van? Nou ik wel! Kan nu gewoon niks dan alleen afwachten!

Share This Page