In de nek blijft een ooievaarsbeet meestal zichtbaar. Op het gezicht trekt hij in veel gevallen weg. Mijn zoontje is 2,5 en bij hem is niets meer te zien. Dat is ergens tussen het 1e en 2e jaar gebeurd. Zelf heb ik ook een ooievaarsbeet (gehad) op mijn voorhoofd. Die zie je normaal niet, behalve als er iets aan de hand is en ik een rood hoofd krijg. Dan komt hij opeens weer bovendrijven. Niet dat het een probleem is, want dat gebeurt zelden.
Geinig topic; is blijkbaar heel wisselend dus! Mijn kinderen hebben het alledrie. Zowel op voorhoofd als in de nek. Ik weet eerlijk gezegd niet wanneer hij verdwenen is.. de jongste heeft m nog (7mnd) maar ik moet erbij zeggen dat ik het zelf niet eens zie (dat t me dus niet meer opvalt bedoel ik). Als iemand er naar vraagt denk ik altijd weer even 'oh ja das waar ook'
Bij mijn zoon was het weg toen hij 8 maanden was, voorhoofd. Bij mijn neefje van 2 kun je het nog iets zien zitten. Mij is verteld dat je het altijd kunt blijven zien als het kind bijv boos is. En nu vraag ik mij af of dat echt zo is, zal eensopletten
Bedankt voor al jullie reacties, het zit er er en je doet er helaas niets aan. Alleen het zit zo op het voorhoofd en dat vind ik wel jammer. Hopelijk trekt het weg, het wordt wel minder qua rode kleur maar je blijft het zien. We wachten het af...
Onze dochter heeft ook een ooievaarsbeet op haar schouder. Ze is nu ruim 8 maanden en je kan het nog goed zien. Schijnt echt wel een paar jaar te duren voor dat minder word. Ze heeft ook nog een aardbeienvlekje op haar buik, schijnt ook vanzelf weer weg te trekken.