Dat is raar.. ik wil net schrijven dat ik hem ook heb.. op mijn onderrug al 27 jaar.. is ie bijna weg Haha het zit bij mij dus ook op een plek waar ik nooit last van heb. Geen idee of het wat met mijn laatste zwangerschap te maken heeft maar die van mij is nog maar een heel klein vlekje
ons zoontje heeft een ooievaarsbeet in de nek. ik meende dat deze nooit weer weggingen? een aardbeienvlek wel deze heeft hij naast zijn neus zitten. maar het cb vertelde mij dat een ooievaarsbeet nooit weer weg gaat
Dacht ik ook hoor.. de plek die echt paars is is ook nog precies hetzelfde, maar het lichtere gedeelte eromheen zie ik niet meer. Vanavond vriendlief maar even laten kijken. misschien dat ik het niet goed zie hoor of dat het wat uitgerekt is door de extra zwangerschaps kilootjes
Mijn dochter heeft er eentje op haar voorhoofd tussen haar ogen (net zo'n boeddha stip ) en een beetje wat vlekkerige rode vlekken in haar nek. Wat ik heb gehoord is dat die in haar gezicht langzaam wegtrekt voordat ze 1/1,5 is, en die in d'r nek kán blijven zitten. Maar dat zie je bijna niet (zit tussen d'r haartjes op haar achterhoofdje/nek). Hier zie je die op haar voorhoofd goed:
Milan heeft een ooievaarsbeet boven zijn bovenlip. Eerst zat dat ding er altijd, en nu alleen als hij hard huilt of aan het poepen is . Dan komt het ineens weer opzetten. Verder zie je er niks meer van.