Ooievaarsbeet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zara75, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Hier zei cb arts trouwens dat De meeste vlekjes in gezicht tussen 1-2 jaar weg gaan, maar hangt denk ik ook af van de grootte en hoe donker de vlek is..bij de oudste was die op voorhoofd groter en duidelijk dan bij de jongste en ook veel later weggetrokken..

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heb er zelf eentje op m'n keel en die is nooit weggegaan. Iedereen denkt (dacht) altijd dat het een zuigzoen was, vanaf dat ik op de middelbare school zat, maar goed: dat was altijd gemakkelijk te weerleggen door te zeggen dat ze de volgende keer dat ze me zagen maar eens weer moesten kijken, omdat ie er dan nog zou zitten.
    Ik ben op de basisschool wel gepest, maar niet daarmee.

Heb ook een rood vlekje onder m'n oog en die is ook nooit weggegaan, maar hoort gewoon bij me. Ook nooit mee gepest en niemand die ooit heeft gevraagd of ik dat niet weg zou laten halen ofzo. Wel eens vragen gehad wat het was, maar meer ook niet.

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

1 op haar achterhoofd en 1 in haar nek nog heel donker, maar bedekt door haar :). Op haar voorhoofd was heel duidelijk, maar wordt nu langzaam lichter, vooral als ze boos of moe is komt ie weer naar voren. Verder valt het nauwelijks op.

Over 4 maandjes wordt ze 3. Het kan dus wel een tijdje duren :).

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Zijn nog best veel kindjes die er 'last' van hebben. Ik let er altijd op en ik zie het eigenlijk nooit bij een ander.
    Maar misschien dat het in het gezicht minder voorkomt..
    Maar goed, voor mij is ze de mooiste,liefste en perfectste baby en we zien wel of het nog weg wil trekken.:)

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Heb er eens iets over gegoogeld en in het gezicht noemen ze het ook een engeltjeskus, zwijmel!!:D

6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.932
    113
    Mijn dochtertje had ook vlekjes op haar ooglid en in de nek. Rond een jaar waren die op haar ooglid verdwenen. Nu is ze anderhalf en die in haar nek zie je heel vaag maar haar haar zit eroverheen dus je ziet er eigenlijk niks van.

7. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter van 5 heeft dit ook. Tussen haar ogen. Je ziet het eigenlijk niet meer alleen als ze zich erg inspant :)

8. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Exact hetzelfde wat mijn dochter heeft, ook op precies dezelfde plekken.
    Oogleden is idd weg getrokken maar in de nek zie je nog goed.
    Hier groeit straks wel gewoon haar overheen dus dan zie je het toch niet. :)
    Tussen haar ogen heeft ze ook nog plekje maar dit is hier ook lichter geworden.
    Ze heeft ook nog een klein vlekje onder haar neus maar dit is ook lichter geworden.
    Ben ook altijd bang dat ze ermee gepest zal worden....terwijl het ons eigenlijk al helemaal niet meer opvalt!

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Dat denken wij soms ook, dat hij lichter is geworden. Tot ze en plein public zit te persen/ poepen en hij knalrood wordt haha.
    :D

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

De jongste heeft een ooievaarsbeet en die is nog steeds zichtbaar.
    Niet zo duidelijk meer als eerst, maar je ziet hem soms nog wel. Hij is ook vrij bleek, en als hij zich dan druk maakt komt hij te voor schijn.
    Hij had ook een flinke in zijn nek, die is uiteindelijk verdwenen.

11. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Zoontje heeft het ook.
    1 klein vlekje op het ooglid, kleintje onder zijn neus en een grote in zijn nek.
    In zijn gezicht worden ze wat minder zichtbaar behalve als hij zich opwind.
    In zijn nek nog heel duidelijk te zien.

12. Humava

Humava Niet meer actief

Mijn dochter had ook een ooievaarsbeet in haar nek die is helemaal weggetrokken. Ik heb er zelf een op mn been die is altijd zichtbaar gebleven.

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hier ook oevaarsbeet achter die is gewoon gebleven tot nu toe
    Op ooglid had ze ook die is weg en tussen wenkbrouwen(noemen we een engel's kusje) die is licht maar gebleven nog

14. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Geen ooievaarsbeet maar een aardbeienvlek op d'r bil/heupje. Het is geen grote vlek en de trekt vaak weg als ze ouder worden.

15. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Hier alleen in z'n nek.
    Heb er zelf wat op m'n onder rug en die zijn nooit minder geworden. Maar die plek ziet bijna niemand gelukkig

16. maria04

maria04 Niet meer actief

Hier alle drie de kindjes op de oogleden tussen de wenkbrauwen bij de zijkant van de neus en in een nekje alle maak op dezelfde plek. En is uiteindelijk weggetrokken. Maar bij heftige emoties komen ze licht terug.

17. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    mijn oudste zoon had er in die is nu 7. bij hem zag je de beet tot 2 jaar werd wel steeds vager. nu alleen soms nog als hij heel boos is.

hij had hem op zijn voorhoofd en achter op zijn hoofd

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mijn oudste had hem tussen haar ogen, die is soms nog vaag te zien maar echt niet voor vreemden. Mijn jongste had hem heel licht tussen haar ogen (nu niet meer) en in haar nek. In de nek blijven ze vaker zichtbaar, zit nu gewoon haar over.

19. christacloots

4 sep 2011
    93
    0
    0
    Hier ook boven de neus, rechtse ooglid, op her voorhoofd en achterin de nek onder zijn haargrens, het plekje op zijn voorhoofd is precies de vorm van een hartje. Hij is nu bijna 14 maanden maar je ziet het al bijna niet meet. Alleen als hij zich druk maakt word het feller!

20. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft een ooievaarsbeet op zijn voorhoofd gehad. Zie je niks meer van :)
    Mijn zoontje heeft er twee. Die op zijn voorhoofd trekt zeker weten weg (zegt men), die onderaan zijn achterhoofdje misschien niet, maar daar groeien hopelijk haartjes overheen.

Deel Deze Pagina