Onze dochter van nu 7 jaar had een enorme ooievaarsbeet onder haar neusje als baby zijnde.Echt heel opvallend en fel.Het leek alsof ze continue een rode schrale neus had.Ik heb me daar best wel druk over gemaakt.Het is nu helemaal verdwenen.Op haar oogleden had ze ze ook en die zijn ook verdwenen.Ooievaarsbeten in de nek zijn vaak blijvend maar die zie je niet en die op het voorhoofd willen ook weleens lang blijven bestaan.Mijn dochter heeft een vriendinnetje en die heeft nog steeds een duidelijke op haar voorhoofd.Viel me pasgeleden ineens op toen het buiten koud was en hij een beetje blauw/paars kleurde.Is helemaal niet storend en zal ook nog wel bijtrekken naarmate ze ouder wordt.
Mijn zoontje had het ook op zijn ooglid dit ishelemaal weggetrokken. Ook had hij het op zijn voorhoofd, zie je helemaal niks meer van, behalve als hij boos word, dan schijnt de vlek weer even door
Onze dochter heeft ze op haar ooglid, tussen haar ogen en in haar nek. Alleen die op haar ooglid zie je soms nog wel eens als ze erg boos is geweest. Bij mijn zoontje zit zijn nek en achterhoofd helemaal vol, en dit zie je nog. Zal in de loop van de tijd ook wel weg trekken.
Mijn zoon heeft een ooievaarsbeet in zijn nek zitten. Het is maar een heel klein vlekje en hij is al flink lichter geworden dus je ziet hem al bijna niet meer.
Onze middelste heeft een engeltjeskus op zijn voorhoofd gehad, wat toen wel heel bezonder was (vond ik tenminste) omdat mijn vader een maand voor zijn geboorte overleden was. Meneer word morgen 6 jaar oud en je kunt het nu alleen nog zien als hij boos/verdrietig of ziek is.
Hier een grote tussen der ogen! Is nu bijna helemaal weg. Je ziet hem alleen nog als ze gaat huilen. Ook eentje op der achterhoofd een mooie ronde haha. Maak mn eigen er niet druk om. Tis een meid dus der haren vallen er dalijk wel over heen
Hier ook een ooijevaarsbeet maar dan op het been. Het veranderd al wel en wordt op sommige plekken lichter. Ga er dus vanuit dat het vanzelf helemaal weg zal gaan...
ons zoontje heeft tussen zijn ogen ooienvaarsbeet. Is minder rood dan toen hij geboren is. Maar wordt wel feller wanneer hij ziek wordt of gehuild heeft. Het zijn er 2 trouwens.. Op die plek had ik ook 2 zitten als kind/baby zijnde!!
Onze meid had op 1 ooglid een engelenkusje en deze is inmiddels niet meer zichtbaar. Werd steeds lichter en inderdaad alleen na het huilen was het af en toe nog te zien.