Nee, maakt ook niet uit, maar het is best lullig voor de mensen, die wel betaald hebben, terwijl dat helemaal niet hoefde. Beetje misleidend, die meldingen.
Oh zo, ja dat is waar inderdaad. Ben dan ook wel benieuwd of er nou echt mensen zijn die ervoor betalen en hoe vaak dan eigenlijk.
Nee, nog nooit voor betaald. Krijg soms een melding, maar wanneer je het negeert blijft whatsapp het gewoon doen.
ik heb ook gekocht voor 90 cent ofzo, maar daarna nooit meer, ook nooit meldingen. maar kom op, die 90 cent heb ik er na zo veel jaren er met plezier uit.
Heb er geloof ik iets van 99 cent voor betaald. Aangezien je WhatsApp alleen kon installeren als je dit deed (IOS). Geloof ook dat er via android 99 cent na een jaar werd berekend maar dan via je telefoonrekening.
Heb ik ook maar ik heb toch ooit een betaling gedaan, welke telefoon in toe had geen idee maar mijn tel nr heb ik al zo'n 15 jaar
Hier altijd Android gehad,, maar nog nooit een cent voor Whatsapp hoeven te betalen, ook niet via mijn telefoonrekening. Ook niet bij verandering van abonnement of telefoon (nieuwe installatie Whatsapp dus).
Nooit voor betaald. Ik geloof dat het inderdaad te maken heeft met je besturingssysteem. Ik heb altijd android gehad. Hoe het zit met apple of IOS weet ik niet, daar moet je mogelijk wel iets betalen voor de aanschaf/verlenging.
Whatsapp vraagt me zo vaak om te updaten dat ik niet eens de kans krijg om één bepaalde versie een jaar in gebruik te hebben Dus nee, nog nooit betaald en eigenlijk ook nog nooit een melding gezien..
Op voorgaande telefoons en nummers.. Een paar keer.. Gewoon omdat het alsnog goedkoper was dan een smsje naar Nederland te sturen..