Ooit betaald voor Whatsapp?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij betaald voor Whatsapp?

1. Nee, en ook nog nooit gezien dat dat zou moeten.

2. Nee, maar wel eens zo'n melding gezien.

3. Ja, één keer.

4. Ja, meerdere keren.

5. Ik heb geen Whatsapp en ook nooit gehad.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.021
    1.030
    113
    Oh? Weet niet wat voor apps je dan bedoelt? Heb al jaren een iPhone en nog nooit hoeven betalen voor apps. Ook voor whatsapp niet...

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb er nooit voor betaald. Heb al 4 jaar whatsapp op de iPhone. Heb 1 keer n melding gehad maar daar bleef het bij. Genegeerd en nooit meer van gehoord.

3. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Nee hoor, na 2009 hoeft ook niemand te betalen.

4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nee voor de normale apps betaal je niks (Facebook, whatsapp, instagram etc). Maar soms als je wat bijzonders wil of n mooi spel zonder reclame, dan betaal je iets van 1-3 euro, heel soms duurder. Maar goed, ik werk zelf ook niet voor niks, dus dat snap ik op zich wel. En als je een i-tunes kaartje in de winkel koopt heb je geen creditcard of zoiets nodig. Dan scan je de code in met je telefoon en hoppa credit in de app store/i-tunes. Vind ik echt ideaal.

Trouwens, al die gratis apps zit ook n verdienmodel achter. Het is of dat ze verdienen aan de reclame die je ziet. Of ze verzamelen info over je en verkopen dat aan derden. Nou dan betaal ik liever die euro.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb de app ooit moeten kopen voor 0,80 cent geloof ik. Heb een iPhone.

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ja hoor bij het installeren op mijn Iphone een paar jaar terug. Ging om een paar cent.

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Apart hoor dat sommige er niet voor hoefde te betalen nou hier wel anders kon ik hem gewoon niet installeren. Ik had nog geen Iphone of zo'n luxe mobiel in ieder geval in 2009-2011. Heb hem net zo'n 3-4 jaar ;) Misschien ligt het eraan bij welke provider je zit of zo dan.

Deel Deze Pagina