Wie ook het zwembad al staan?

Discussion in 'De lounge' started by Soit, May 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Soit

Soit Niet meer actief

Nog meer mensen die hun (grote) zwembad al hebben opgezet?
    Hier gewoon zo'n intex bad en dus gisteren al opgezet. Moest 6000 liter :$ water in dus dan kan het vast opwarmen. En aangezien ze echt heel mooi weer hebben voorspeld komende tijd...

Zometeen ff naar de winkel voor een nieuw trapje ( vorige = kapot) en nieuw onderhoudsspul. Heb er helemaal zin in :D

Zo heerlijk weer mooi weer na de laatste regen-weekjes! :)

2. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
    Ik twijfel, het is erg warm bij ons nieuwe huis dus in principe zou het kunnen.

3. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik zet hem denk ik nog niet neer, is ook best wel een slagschip dat ik uiteraard weer in mijn eentje moet opzetten aangezien mijn vent nog niet eens een ikeakastje in elkaar kan zetten ;)

Wij hebben een rechthoekig framebad van intex van 2.20mx4.50m

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,541
    3,057
    113
    Nu al?

5. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

May 25, 2008
    1,881
    448
    83
    :)Jij bent optimistisch:)
    Zo warm gaat toch helemaal niet worden de komende week?

6. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

Apr 9, 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    27 graden is toch best warm hoor Miepje :)

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    546
    113
    nee echt niet hoor. ok het is lekker (korte) broeken weer maar zwemmen? ja misschien in de volle zon maar nee hier echt nog geen zwembad hoor. da doe ik vaak pas tegen de zomervakantie aan. anders zijn ze het al beu eer de vakantie begint. wel misschien zet ik de waterbaan op van de week

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Nee absoluut niet, volgende week is het alweer afgelopen. Wij zetten het pas op als het langdurig mooi weer is. Tot die tijd zingen ze het maar uit met een emmer water.

9. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, zonde vind ik voor een paar dagen. Hier pas het zwembad als het echt hoogzomer is.

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dat dacht ik ook al😂

11. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,272
    17,147
    113
    hier hebben ze al verschillende keren in eht zwembad gezeten, maar ik heb geen grote. Als er nog wat overblijft van vakantiegeld (en misschien belastinggeld?) wil ik wel een grotere kopen

12. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

Apr 27, 2012
    1,920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier hebben er een kleintje. Dus die zet ik zo even op.
    Hebben hem al gebruikt dit jaar. en ze vraagt nu elke dag al of badje op mag. :D
    Dus zal aankomende dagen echt wel op gaan al lekker warm is in de tuin. Maar dat ik het al snel hier in de tuin.

13. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Als ik er 1 had, had ik die echt wel opgezet. Heerlijk!

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Mijn eerste reactie was ook nu al?! Maar misschien dat ik straks ook even een klein badje opzet.. Ze vinden t wel altijd heerlijk idd.

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hebben er helaas geen plek voor. Maar lekker doen hoor ! Maandag dinsdag hier 27 graden. We gaan zelf naar het buitenzwembad lijkt me heel normaal met die tempratuur?

16. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Hier staat hij al sinds half April :) Met afdekzeil, uiteraard. Het is een hele grote rechthoekige, kun je heerlijk een paar slagen in maken. Gisterenavond hebben we het zeil eraf gehaald, hier ook rond 25 tot 27; graden :)

Even een tip, waar ik menig mens mee blij heb gemaakt in de speelgoedzaak waar ik werkte. Als je een groot bad hebt wat groen kijkt van de algen, ga nou niet je hele bad opnieuw vullen of van die etterige kleine chloorblokjes erin gooien in de hoop dat het minder wordt. Ga naar de Boerenbond en vraag daar naar een jerrycan chloor (met statiegeld). Schud er wat van in je zwembad en wacht een half uurtje. Moet je eens kijken hoe helder het water weer wordt :$

Wel je sieraden af doen bij het zwemmen!

17. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    #17 Laika, May 17, 2014
    Last edited: May 17, 2014
    Hier gaan we hem vanavond opzetten denk ik. Een paar jaar geleden hadden we hem in april al staan. :D

18. luca75

luca75 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    4,864
    3,500
    113
    Heb ook geen grote maar ga m morgen wel opzetten voor de jongens. Als ze er al eens tot en met woensdag in hebben kunnen spelen is het al mooi!

En het wordt heerlijk warm dus zie het probleem niet.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nu al? Ik vind het nog niet echt zwemweer buiten, met die wind. Het wordt woensdag 1 dagje heet en daarna gaat het weer regenen. Nou gaan we sowieso op vakantie volgend weekend dus ik ga niks opzetten maar anders had ik het ook niet gedaan.

20. tuc

tuc Niet meer actief

Hier zou het qua temperatuur makkelijk kunnen..wij hebben het zwembad niet staan maar wel de watertafel...dus er lopen er hier al 2 drijfnat rond;)

Share This Page