schattig om te zien. 1 van mijn katten heeft ook iets geks. Die vind het geweldig als die bewerkt wordt door de stofzuiger. En het maakt niet uit of die op de harde of zachte stand staat.
ben zelf een super katten fan, en heb genoten van het filmpje. en het muziekje, tja die doet het hem he? mijn jongste poes sophie die is gek op water, tot op zekere hoogte dan. maar ik ging vorige week het bad vol laten laten, en ja hoor zodra sophie hoort dat de kraan aangaat zit zij erbij. toen op het bad halfvol was viel zij erin.... ze was zeikwatertjenat en heeft zich de hele avond zitten wassen. maar het heeft waarschijnlijk niet echt indruk gehad, want ik vulde gisteravond weer het bad, en wie zat er weer op de badrand... sophie!
LOL! Mijn 2 katten zijn niet gek op regen maar met geen stok binnen te houden! De 3e gelukkig wel Freija de blauwe mengelmoespers is het ergste! (foto in mn album)
Wat een leuk gezicht. Die van ons die gaat door het lint als ik aankom met te gieter. Dan begint ie op de waterstraal te slaan met zijn pootje alleen slaat ie dan mijn mooie plantjes plat! Hahahaahah
dit herken ik zeker in mijn kat. toen alicia nog een maand of 2 was heb ik haar badje vol laten lopen en altijd kwam gizmo er dan meteen bij om de spatters op te vangen. ik haal laicia eruit en kleed erom. Het badje liet ik staan want di e is te zwaar voor mijn en zou me vriend die zelfde avond nog opruimen. Ik zit binne op de bank komt de oes aangelopen zeiknat, helemaal dun ineens en heel zielig kijken. Ik lach compleet dubbel maar zij nou dacht het niet. Toen ik op der kamertje kwam was ik uitgelachen want alles zat onder water. het badje is maar erg ondiep gelukkig anders was ze verdronken maar om der uit te komen heb je nogal wat power nodig en dat heeft ze gemist want de gordijnen, bed, grond en echt alles zat onder de rotzak komt nu nooit meer bij eeen bad of badje in de buurt
Ik vind het alleen erg om voorkeur te hebben,heb zoiets van dadelijk krijg ik dat bij mijn kinderen ook en dan voel ik me schuldig. (Heb dat nu al bij de katten! )