lekker praatje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door danielle2911, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Hoi,

ik heb een vraag...echt weer zo'n lekker onderwerp...
    Mijn vriend en ik proberen al ongeveer 10 maanden zwanger te worden. Sinds een paar maanden heb ik steeds rond de dag van mijn ei afscheiding dat vies ruikt :( . Echt heel sterk... Het duurt echter maar 1 dag en het ziet er verder niet raar uit. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik vind het ook weer zo vervelend om ervoor naar de dokter te gaan.
    Dit is echt weer zo'n dingetje waarbij je jezelf afvraagt: heb IK weer iets raars?! :confused:

groetjes Daan

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nee ik denk niet dat dat raar is. Ik merk dat mijn afscheiding ook door de maand heen veranderd. Volgens mij hangt dat samen met je hormonen en de PH waarde in je baarmoeder. Dus volgens mij kun je zeggen dat je afscheiding ook een cyclus heeft ;o)

3. maritvoorde3e

27 okt 2008
    9
    0
    0
    het kan inhuden dat je dan juist vruchtbaar bent! rond mijn eisprog heb ik meer afscheding!
    ga naar de huisarts voor zekerheid! vind het geen stomme vraag!

succes

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik heb dat bij mezelf ook gemerkt, dat het sterker ruikt. Maar volgens mij is dat zo'n luchtje wat mannen moet aantrekken, net als feromonen zeg maar. Bedoeld om de bevruchting een betere kans te geven. ;)

Maar ik heb wel eens tegen mijn man gezegd dat ik mezelf ruik, maar daar ben ik dan vlg mij wel de enige in, want hij rook niks.

5. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Sales engineer Spare parts
    Cuijk
    Hoi,

Het klinkt heel logisch fairy tale. Ik heb dat ook wel eens tegen mijn vriend gezegd. hey ik ruik mezelf maar hij nooit.

6. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Dan ben ik gelukkig niet de enige ik heb er ook last van en ik schaamde er ook behoorlijk voor. Ik was al bang dat ik te zuur ben van binnen ofzo.Ja wat er dan allemaal niet door je hoofd ga dan he

7. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Sales engineer Spare parts
    Cuijk
    idd. Je probeert op alles allert te blijven en wij vrouwen moeten ook alles in de gaten houden hihi.

8. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    ja idd maar ik denk dat je dan ook meer voeld dan dat je eigenlijk voelt.

9. ik denk dat de meeste vrouwen hier wel last van hebben, dus het is heel normaal

10. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    ik ben een beetje gerustgesteld, bedankt meiden!

11. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    graag gedaan hoor.Daar is gelukkig dit forum voor

Deel Deze Pagina