Hallo meiden! De titel zegt het al krijgen we ooit nog een gelukje We zijn nu al bijna 2 jaar bezig .. En lopen nu een half jaar ziekenhuis in ziekenhuis uit Zoveel onderzoeken die je moet ondergaan voordat Je een keer weet waar het aan ligt! Eerst kreeg mijn man een sperma onderzoek Hij bleek maar 7% te hebben wat dus zeer slecht was Voor een jonge gast, de test erna was 30% Dus toch weer iets positief maar dan blijf je je toch afvragen Wat is het nu dan wel? Ik krijg binnenkort nog 1 onderzoek en dan weten we meer Ik baal van mijn omgeving die weten totaal niet Wat het allemaal inhoud dat je iedere keer een onderzoek Krijgt of weer bloed moet prikken Je eisprong in de gaten moeten houden Ik hoor elke keer je bent er TEVEEL mee bezig Het is irritant en frusterend ! Ik hoopte op meer Steun maar in plaats daarvan Hoor ik , zal ik anders even langs komen? In nov ben ik wel zwanger geweest maar helaas Maar heel kort ik denk ook vaak Als het er nu was wisten we het geslacht Ik hoop zo dat we dit jaar zwanger mogen worden! Iedereen in me omgeving is echt serieus ZWANGER Ik misgun het ze niet maar het doet wel kei veel pijn Helaas snapt niemand dat... Als je er teveel aan denkt zal een zwangerschap dan echt uit blijven? Het lijkt me stug maar t zou kunnen,?
Jou tekst is uniek met mezelf hier net het zelfde verhaaltjé enkel man zijn uitslag was perfect maar nog steeds geen oorzaak van uitblijvende zwangerschap Dus loop ook al een half jaar te klussen met clomid/pregnyl nu Overschakeling naar zelfinjectie's nog eens 6maanden ik vraag mezelf af Waneer het ook idd eens zal lukken! & ook hier is de omgeving onbegripvol Er niet teveel mee bezig zijn' YEah Right het zijn zij toch niet die er constant met de benen open moeten liggen in ieder geval meid IK DUIM voor jou & als er iets is vertel het maar lekker dat lucht op!! Dikke KNufff!
p.s ik geloof er niet in dat je niet zwanger kan worden door je er constant op te focussen' ik denk eerder aan gewoon pech hebben Maar ik kan het ook mis hebben maar zolang dit niet bewezen is Geloof ik er niet in
Onwetendheid uit je omgeving kan zoveel verdriet doen... En als er teveel aan denken zou zorgen dat zwangerschap uit zou blijven dan had ivf en icsi zoiezo geen kans. Ik vind het zo rot dat er nog altijd mensen zijn die dat soort opmerkingen maken. Mensen die het niet zelf meegemaakt hebben, zullen het nooit echt kunnen begrijpen. Sterkte
Geef de hoop niet op meid. Ik weet precies hoe je je voelt (ondanks dat ik nu wel zwanger ben), bij ons heeft het ook bijna 2 jaar geduurd en ook ik heb vaak gedacht dat een kindje er voor ons niet in zou zitten maar op het moment dat we er echt klaar mee waren werd ons wachten en vechten beloond. Laat die andere mensen maar praten die denken het altijd beter te weten maar juist hun woorden doen het meeste pijn ook omdat ze niet weten waar ze het over hebben. Kom maar lekker hier kletsen om je ei kwijt te kunnen. Sterkte en dikke knuffel
Ik heb hier gisteren soortgelijke topic geopend. Wij zijn ook al bezig van Jan 2011,... Vorig jaar in oktober eindelijk zwanger; maar kreeg dan een miskraam! Wij hebben een behandeling IUI,... Gisteren getest na onze 6de behandeling en weer negatief. We hadden nigtans 2 eitjes en supersperma!!!!! Mensen die dit niet meemaken weten niet wat het is. Ze begrijpen de pijn niet
Dat mensen niet weten wat het is geld voor veel meer situaties natuurlijk, maar dit is er inderdaad een van. Het fijne hier is dat meer mensen in een (enigszins) soortgelijke situatie gezeten hebben en dat ze snappen als je je even k*t voelt. Te veel mee bezig zijn kan volgens mij ook niet echt, al denk ik dat als het jet stress oplevert het misschien niet bevorderlijk is. Maar dat is ook mooi een idee. Tja ik heb inmiddels zoiets van zwanger worden is niet leuk meer, maar zwanger zijn ook niet. Ik hoop dat wij ook een beetje geluk krijgen dit jaar en dat dat laatste gevoel weer bijdraait. Ik heb er eerlijk gezegd heb ik er nog niet zoveel vertrouwen in. Hopelijk krijg je geluk dit jaar.
Nee ik weet het ze snappen het niet het is allemaal Makkelijk gezegd! Ik wens je veel sterkte en geluk! Liefs x
Ik ga ook voor jullie duimen! Je hebt veel meegemaakt zeg! Echt heftig , Ik hoop het voor iedereen ik gun het iedereen Mede ook omdat ik in t zelfde schuitje zit Xxx
Hallo Priscilla, Sorry een beetje late reactie want ben net terug van vakantie. Ik las je berichtje en wilde toch even reageren. Ik wil je heel veel sterkte wensen in de komende tijd. Het wachten op uitslagen en onderzoeken blijft zo lastig. Zeker als de uitslag niet constant is. Wij zijn ook al lang bezig en ben wel 3 x zwanger geweest maar nu wil het niet meer lukken. Het niet ermee bezig zijn is een van de moeilijkste dingen. Mensen die dit zeggen begrijpen het niet! Wel probeer ik het zelf door afleiding te zoeken en mezelf toe te spreken dat ik positief moet blijven. Ik herken dat iedereen zwanger is: in de tijd na Daan* geboren is was iedereen zwanger en nu gaan er een aantal voor hun 2e. Zo oneerlijk! De confrontatie met zwangeren en baby's is zo moeilijk... Heb jij dat ook? Ik wil je veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven!
hallo Priscilla Ook wij hadden twee verschillende uitslagen van zaadonderzoek; niet goed en wel goed.. dus inderdaad dan twijfel je.. we krijgen eind april nogmaals een derde test. hopelijk dan opnieuw goed! houdt er rekening mee dat de kwaliteit van sperma bij iedere, ook vruchtbare, man sterk wisselt.. Het is dus niet abnormaal hoor
Haai! Ja dat heb ik ook niet prettig allemaal, Ben ook helaas ongesteld geworden vandaag Nog wel een week te vroeg bah! Ik denk indd dat mensen het ook niet echt begrijpen In wat voor proces je zit Continu maar door de medische molen moet, Ik ben 22 en hoor altijd ja je hebt nog een heel leven voor je Je bent nog jong , Ja vind dat zon klets ! Als je er klaar voor bent en je liefde goed is Voor elkaar kan er iets moois uit komen. Ik wens jou ook heel veel sterkte en ok ik ga voor je duimen! Xxxxx
Nee, klopt vandaag hebben wij ook een derde test Gehad , plus ik krijg maandag een baarmoeder echo Dat is het laatste wat we krijgen en 2 april Hebben we alle uitslagen en definitief antwoord Eindelijk! Ik hoop dat jullie meting goed is! Succes xxx
Meid, ik geloof daar niet in. Ik heb er deze ronde ontzettend veel aan gedacht, perse willen klussen, veel zelfs, haha.. Continu op internet lezen.. Etc etc.. Tot ik maar niets voelde, had deze ronde al afgeschreven.. Ik had geen innestelingsbloeding gehad, geen krampjes, niet veel plassen, gewoon niets. Maar werd niet ongesteld... Test gedaan eigenlijk omdat ik het dan uit m'n hoofd zou zetten en de menstruatie dan door zou komen en zie m'n onderschrift.... Wat ik bedoel, ik was er echt heeeeel veel mee bezig deze maand en toch was het raak. Wel schijnt het zo te zijn dat een bepaalde stress een hormoon af kan geven wat er voor kan zorgen dat je niet zwanger word. Ik hoop niet dat je er stress van hebt, ondanks dat jullie 2 jaar bezig zijn. Je bent in nov zwanger geweest dus je kan WEL zwanger worden! Het zou makkelijk voor mij zijn om te zeggen, klus lekker door en positief denken... Maar ga gewoon op je gevoel af, als je denkt dat er iets niet goed zit, werk van maken bij de HA. Daar zijn ze ten slotte voor. Succes meid, hoop voor jullie dat het toch snel raak is!
Dit blijft toch een beetje een pijnlijke opmerking. Tenminste vind ik, als het tegen mij gezegd wordt. En soms ik irriteer me er ook wel eens aan. Ja heel leuk dat het KAN, fijn, maar het zegt helemaal NIETS! Het geeft je 0,0 garantie. Ik heb er dus geen zak aan dat alsnog gelukt was (al was ik daar súperblij mee). Wij stonden op de wachtlijst voor IUI en mogen er straks weer op. Na al die maanden denk ik dat het bij ons een pure toevalstreffer is geweest. Jeetje logo ja dat voelt wel aan als heel oneerlijk. Hoe gaan jullie met die confrontaties om? Ik heb eind april een meidenweekend. We zijn met 6 dames, 3 ervan zijn zwanger. Bij 2 van de 3 die het niet zijn incl me) is er iets fout gegaan, wij waren net zo ver als 2 van de 3 zwangeren. Bij de andere dame is het met 6 weken mis gegaan, maar zijn zijn al járen bezig. Ik ga zeer wsl niet het hele weekend mee. Wordt ik geconfronteerd met 2 bolle buiken waarvan de mijn ook zo bol had moeten zijn. Een avond je met ze gaat wel (al wordt de bolle-buiken confrontatie steeds erger) maar ik weet serieus niet of ik een heel weekend trek. @priscilla hebben jullie de uitslag van de test al? En je zegt na de bm-foto "hebben we definitief antwoord", maar wat verwacht je ervan? Bij mij was op de HSG 1 open eileider te zien . Echter gyn zegt door kramp of een slijmpropje kan de ander nu niet te zien zijn. Je kan dus niet zeggen dat ie dicht zit: half jaar zelf proberen. Bij de laparoscopie bleek alles oke bij mij , echter de 2e zwemmersmeting van vriend was dermate minder dat we op die IUI-wachtlijst mochten. En toch in november een positieve test en in januari weer een niet leuke echo Je ziet al aan de smileys dat het dan nog steeds een achtbaan kan zijn (het is nu dus weer tijd voor een blije smiley.. )
@priscilla hebben jullie de uitslag van de test al? En je zegt na de bm-foto "hebben we definitief antwoord", maar wat verwacht je ervan? Bij mij was op de HSG 1 open eileider te zien . Echter gyn zegt door kramp of een slijmpropje kan de ander nu niet te zien zijn. Je kan dus niet zeggen dat ie dicht zit: half jaar zelf proberen. Bij de laparoscopie bleek alles oke bij mij , echter de 2e zwemmersmeting van vriend was dermate minder dat we op die IUI-wachtlijst mochten. En toch in november een positieve test en in januari weer een niet leuke echo Je ziet al aan de smileys dat het dan nog steeds een achtbaan kan zijn (het is nu dus weer tijd voor een blije smiley.. )[/QUOTE] Haai haai Ik ben een beetje zenuwachtig voor de bm foto / echo Omdat ik al jaren last heb van me onderbuik En me huisarts nooit verder gekeken heeft dan een Slik maar een paracetemol gaat wel over, Dus ik ben heel benieuwd iedere onderzoek is en blijft spannend Je komt een stapje dichterbij de definitieve uitslag , Ik wens jou ook heel veel succes En veel geluk toe! X