Tja die bm-foto, de verhalen zijn wisselend. De ene ervaart het als vervelend en de ander valt het mee. Ik vond het meevallen. Jammer dat de ha nooit iets met je buikpijn gedaan heeft. Alvast succes voor 2 april!
Hallo, Ik ben hier nieuw en kan verder nog niks zeggen over mijn situatie. Maar ik wilde je toch na alles gelezen te hebben zeggen dat ik voor je duim! Even hart onder de riem steken. Mijn moeder bv. die was verteld dat ze onvruchtbaar was en dat ze dus nooit geen kinderen kon krijgen...heel hard om te horen, dus ze was met alles gestopt pil/condooms etc, wonder boven wonder ben ik toch tevoorschijn gekomen terwijl het niet kon? Wil hier alleen mee zeggen dat de wonderen de wereld niet uit zijn en je een beetje moed inspreken... Ik wens je alle geluk van de wereld toe. Liefs migske
Jammer dat de ha nooit iets met je buikpijn gedaan heeft. Alvast succes voor 2 april![/QUOTE] Dankjewel , Ik laat zeker wat weten hier op de forum! Vind ook jammer van ha ben ook overgestapt Vond me niet geholpen , het is vervelend als je jaren lang Buik klachten hebt . Xxxx
jeetje meid, hoe herkenbaar jouw verhaal! wij zijn nu bijna 6 jr *bezig* en ik erger me ook rot aan al die goedbedoelde adviezen, zoals je moet er maar niet aan denken en het komt vanzelf wel joh, dat heb ik zo vaak gehoord. hoe kun je hier nou niet aan denken? en het komt dus niet vanzelf. en dan steeds maar naar het ziekenhuis word je ook moe van. krijg jij ook zo vaak echo's? ik moet soms om de dag terug. en ik las ergens dat je te vroeg ongesteld werd, hebben ze al op progesteron geprikt bij je? dat is bij mij nl te laag gebleken,ik werd ook af en toe te vroeg ongesteld. volgens mijn gyn zijn er toch nog manieren om toch zwanger te worden, bijv door hormoonmedicijnen of evt behandeling. ik moet van hem dus hoop houden, en ik hoop dat jij dat ook blijft doen, sterkte!
Ik vind de confrontatie heel moeilijk! Eigenlijk kan ik na die tijd het nog steeds niet aan en ga ik het uit de weg. Dit voelt helemaal niet fijn maar ik heb het idee dat het anders niet zo goed gaat met me. Als iemand tips heeft..... Heel graag! Ik begrijp heel goed dat je niet het gehele weekend mee gaat. Vind het l knap dat je gaat!!! Wel merk ik als ik wel de confrontatie aan ga dat het meestal wel mee valt maar toch. Dit gevoel is daarna snel verdwenen en dan zie ik er weer tegen op. Maar ik vind dat ik er nu wel een keer mee moet beginnen. Zucht ...
Wat vervelend dat je weer ongi bent geworden. Ahhh die opmerkingen ken ik. Je bent nog jong al ben ik 30 jaar. Maar iedereen vind mij jong alleen lijken ze mijn verleden te vergeten. Misschien moet ik wel nog een keer een zwangerschap onderbreken en weten ze wat het is dan moet ik aangepaste IVF doe. Weet niet hoe het heet Jij veel sterkte! X
Hallo silly 31 Ja ik krijg vaak echo's Ook voor me eisprong , Ik heb vorige week weer bloed geprikt Krijg 2 april uitslag van alle laatste onderzoeken Maandag baarmoeder echo Ik ben deze maand 1 week te vroeg ongesteld geworden Na me miskraam blijf ik schommelen Of te laat of te vroeg daarvoor heb ik dat nooit gehad, Jullie zijn. Al 6 jaar bezig ik blijf hoop houden voor jullie Krijgen jullie geen icsi? Of IVF ? Xxxxx
Icsi denk ik? Heb je wel veel slagins kans bij las in op internet , Sommige mensen weten het indd niet Kreeg vandaag te horen je doet net alsof de wereld vergaat Nou moest even paar keer slikken! Want zit er echt doorheen en niemand begrijpt het helaas! Voor al jullie meiden duim ik ! Ons kansje is er ook ergens Duurt wat langer maar geloof erin Xxxx
Als jij met een baarmoederfoto een HSG bedoeld zal ik jou even flink een hart onder de riem steken toen ik voor mijn eerste ging heb ik 2 jaar in het zh gelopen + 1 jaar zelf proberen. Mijn gyn wilde een HSG maken om alles uit te sluiten en daarna beginnen met IUI. Dit ivm sterk verminderde vruchtbaarheid bij mijn man. Binnen 3 mnd na de HSG was ik spontaan zwanger. Hij is nu 16) Toen ik voor een tweede ging, duurde het 5 jaar voor ik zwanger raakte van mijn dochter, ik liep toen niet in het zh, aangezien ik "tevreden" was dat ik in elk geval 1 kindje had, ik kon het accepteren, zeg maar. Zo maar ineens spontaan zwanger.( zij wordt van de week 3 jaar) Bij mijn 3e heb ik vlak daarvoor een miskraam gehad, de gyn wilde kijken of alles weg was en deed om die reden een HSG, 1,5 week later had ik een positieve zwangerschapstest in handen, 6 weken na mijn miskraam...... Het resultaat is gisteren 1 jaar geworden Hopelijk kun je door mijn verhaal positief blijven, verlies je hoop niet. Jouw tijd komt vast ook wel.
@ logo Ik denk ook dat je icsi bedoelt. Dan word de zaadcel in de eicel gebracht. Maar dat doen ze vlgs mij bij slechte zwemmers dacht ik, als dat niet het geval is kan ivf volgens mij ook prima. Ik ben dus 33 en vind mezelf al een semi ouwe taart en vol al wat tijdsdruk. Achteraf gezien had ik dat we eerder begonnen waren, maar ja wens kwam wat kater binnenvliegen. @priscilla Nou ja zeg wat een opmerking. Je zal vast wel niet zo gedaan hebben en mag je ff balen van dat het niet lukt (en in je hele omgeving wel -lijkt het-)
zover zijn wij (gelukkig)nog niet. nu steeds echo's en idd ook bloedgeprikt. laatste uitslag krijg ik vrijdag. baarmoeder echo is bij mij nu ook de volgende stap, loop nog niet zo heel lang bij gyn, omdat de ha me steeds niet door wilde sturen,pas veel later na second opinion bij andere arts werd ik meteen doorgestuurd. ik werd steeds te vroeg ongesteld na (waarschijnlijk) mk. progesteron was vrij laag, 18, nu even de andere uitslagen afwachten en dan waarschijnlijk aan de hormonen. volgens de gyn is er een redelijke kans dat t dan wel lukt. voor jou dan afwachten tot de 2e en die echo ondergaan... zie jij daar ook zo tegenop? xxx
Haai haai Ja ik heb er niet veel zin in ja zin je zal wel moeten Maar ben niet zo van het ziekenhuis en al helemaal niet Dat ik elke keer grof gezegd met me benen wijd moet Bij een onderzoek niet prettig en dan gaat er nog van alles in, Hoop snel het antwoord te krijgen waar we al zolang op wachten. Hormoon spuiten heb ik van gehoord Ik hoop dat het helpt! X
@bouwjaar1979 Ja baalde er wel van de gene die het zei Heeft al een kind en er is een tweede op komst Dus makkelijk praten voor haar! Zei zit niet in het schuitje zoals ik nu zit , Ik snap wat je bedoeld met 33 , Maar blijf hoop houden! Ze kunnen steeds meer En in Duitsland zijn ze zelfs al een stuk verder als hier Las ik op internet . X
ja ik ben heel lang bezig, ik had graag 4 kinderen voor mijn 30 e gehad, helaas mocht het niet zo gaan, al mag ik nog niet klagen, ik heb nu 3 kinderen, aan de 4e wordt gewerkt Bij de oudste was ik 21 (vanaf 18 bezig) bij de 2e was ik 35, en bij de 3e 37 Ik ben inmiddels 38 ik hoop dat het ons nog 1x gegund wordt, zo niet, mag ik nog niets zeggen natuurlijk, ik schreef alleen mijn verhaal voor jou om te zeggen dat je de moed niet opgeeft.
Hallo bouwjaar en priscilla, Icsi is het niet, want uit het vruchtbaarheidsonderzoek bleek dat mijn man goede zwemmers heeft. Als ze in het zkh weten wat het is geweest gaan ze embryoselectie toepassen. Daarbij wordt dan gebruik gemaakt van IVF. Gelukkig is het nog niet zo ver en ik denk ook niet dat het zo ver komt. Nou ja, wat een reactie kreeg jij Priscilla. Bizar. Ik heb die reactie nog nooit gehad gelukkig. De meeste begrijpen het bij mij erg goed. Soms hoop ik net als jou, bouwjaar dat we eerder begonnen waren. Maar ik had niet verwacht dat we dit allemaal zouden meemaken. Dames blijf allemaal positief, onze tijd komt nog wel. X
Omgeving kan dat soort dingen vaak niet begrijpen. Omdat hun daar niet mee bezig zijn en niet kunnen begrijpen dat het bij andere niet lukt. Snap dat je het vervelend vind om allemaal zwangere om je heen te zien het beste kan je er even afstand van nemen omdat je anders jezelf alleen maar pijn doet.
@priscilla Nou dan komt het helemaal hard aan als diegene inmiddels haar 2e verwacht. Zij weet al wat het is om mama te zijn, voor jou is t nog maar afwachten. @logo is er misschien een genetische oorzaak dat het bij jou misgaat? Ennuh ik hoop het van harte dat onze tijd nog wel komt. Op niet al te lange termijn als het ff kan
Er is nog geen genetische oorzaak gevonden. Mogelijk wel in de toekomst als ze meer kennis hebben. Het probleem is ook dat de artsen geen idee hebben wat Daan* had. Het is ook gevraagd aan artsen in het buitenland. Het is ook mogelijk dat de mutatie spontaan tijdens de deling is ontstaan. Helemaal mee eens liefst niet te lang wachten