Hee dames Het is stil geworden op deze forum haha Hoe is het met jullie nu? Ik moest vrijdag en zaterdag "klussen" Ivm me eisprong en de vloeistof Die is ingespoten... Ik wil er niet teveel aan denken Maar soms heb ik momenten van Oeeeei ik hoop het. ... Zou het?! Maar ik maak mezelf alleen maar gek natuurlijk Ik zelf denk dat het niet raak is eigenlijk . Zoals iedere maand ..... Ik heb vandaag een dagboek gekocht Lekker alles van me afschrijven Maar ook me klachten bij houden Van endometriose , Voor de eisprong en naar de eisprong Ook hoe het is met me menstruatie Dat als ik 3 april terug moet me klachten kan bespreken Ik hik er wel elke keer tegen op dat vrijen Ontzettend pijn doet beetje raar onderwerp Maar ik vind het echt niet prettig en leuk meer. Dat het maar snel 3 april is!
Waardeloos zeg dat vrijen pijn doet, lijkt me echt heel naar. Het moet ook geen "moetje" worden dan wordt het niet leuk meer. Hopelijk kunnen ze iets doen tegen die klachten van endometriose. Er zijn wel meer dames hier die het hebben, voor ervaringsverhalen kun je beter daar terecht. Hopelijk is het gauw 3 april, nog een lang weekend vrij? En ga je nog wat leuks doen?
Ja het is vervelend ! Ik kan de forum over endometriose niet vinden , Ja , me neefje komt slapen :-D! Gaan we leuke dingen doen. Cupcakes maken en even naar de diertjes Ga jij nog iets leuks doen? Xxx
Je kan eventueel zelf een topic openen, maar mbv de zoekfunctie eea kunnen vinden. Soms wel oud of al gesloten maar wellicht vind je iets aan info: *http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/154383-endometriose-waar.html *http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/94799-kans-op-spontane-zwangerschap-endometriose.html *http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/292730-verminderd-vruchtbaar-door-endometriose.html *http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/114222-ooit-gehoord-endometriose.html Nouja dit zijn er een aantal. Ik heb 1x in de 2 weken een dag vrij en dat is toevallig deze week, dus mooi verplaatst naar donderdag. Ik heb dus lekker van don t/m maa vrij Zaterdag nog het verj kado voor mijn ma uitvoeren: Gaan we met z'n allen (broer, s-zus+2ling, ik, vriend, pa+ma) ergens lunchen en een wandeling maken. Verder niet veel plannen, maar er zijn nog van die dingen in huis die geen prioriteit hebben maar nog wel eens moeten gebeuren. Wij gaan het terras en het pad voor het huis opnieuw laten bestraten, dus ik moet nog wat planten verplaatsen. Hoop dat die koude wind weg gaat. Brrr.
Wat lief! Dat je die forums gevonden hebt voor me! Je krijgt het nog druk zo te horen ! Van mijn mag het ook zomer gaan worden Ik ben die kou echt beu! Dingen aan het huis hou je toch, Erg genoeg hihihi Krijg jij ook nog onderzoeken? Of is dat bij jou nu helemaal afgerond ? X
Ik heb een HSG gehad vorig jaar maart, toen was 1 eileider open. Bij de kijkoperatie in oktober was alle goed. Verder geen onderzoeken meer want in theorie is er niks afwijkends, ik ben ook wel zwanger geworden uiteindelijk, maar dan starten met iui. Ja dingen aan het huis blijven komen, hoort erbij
Oh je gaat starten met iui Wanneer begint je behandeling? Vind wel erg wat je hebt meegemaakt hoor Was gisteren even op je profiel Moest echt even een traantje laten :'( Xxxx
Ik blijf het onuitstaanbaar vinden dat we eerst lang meoten wachten en dat we dat dit voor ons kiezen krijgen. Als ik naar Ukkie kijk besef ik me wel nog meer hoe bijzonder het is. maar 12 cm en alles zit er al op (iig qua uiterlijk) Het plan is een half jaar zelf proberen en dan in juni met iui beginnen
Ja dat vind ik ook nergens op slaan!! Dat mogen ze van mijn ook aanpassen Dat is heel bijzonder ! 12 cm en alles erop en eraan Ppff waarom worden we zo gestraft denk je he Ik hoop dat je in dat half jaar zwanger mag worden, Gun het jullie echt . Xxx
He dames Ik heb nog een kleine vraag Ik verlies nu al 3 dagen Dikke slijm, Kan dat komen door de hsg? Het is nu een week geleden. Het is met vlagen niet continu Maar soms , Gisteren ook ik opeens steek in me buik duurde maar kort Ik denk dat ik nog vloeistof verlies ? Xxx
Ik zou het niet weten priscilla. Ik kan me niet herinneren dat ik na de hsg vloeistof verloor. Ik had wel een snel ei dat rondje.
Ik zie nu in me agenda dat ik dat het al 10 dagen geleden was Dat ik me hsg heb gehad en ook dus 10 dagen geleden me ei heb gehad ik was in de knoop met bloed prikken ! Dus is nu al 10 dagen geleden Vind het vreemd dat ik dan nu vloeistof nog verlies Ik moet aankomen woensdag voor de uitslag Zal ik het wel even vragen , Bedankt voor je reactie xxxx
Ja echt spannend!! Ben echt zenuwachtig hoor Woensdag weten we definitief wat ze willen gaan doen Misschien sturen ze ons wel naar huis waar ik bang voor ben Al die onderzoeken voor niks gehad, Xxx
Bagger Slecht nieuws! :'( Ik moet over 2 maanden geopereerd worden Ik heb kiesten en verklevingen daarna gaan ze kijken Voor een poging IVF Ik moet het even laten bezinken allemaal Komt rauw op me dak Ik ben zo bang voor de operatie 18 de gesprek hoe en wat! Ppffff ik ben echt bang zeg Iemand ervaring mee? Kwa narcose of operatie van endometriose ? Xx
Nee, dat meen je niet. Ik begrijp dat je hier niet op zit te wachten! Ik heb geen ervaring met zo'n operatie. Wel krijg je even een dikke knuffel!
Jemig priscilla, dit is eigenlijk wel het laatste nieuws dat je verwacht Kan me voorstellen dat het rauw op je dak komt. Jemig ik weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen. Goed waardeloos voor je!! Ik heb er ook geen ervaring mee. Misschien even een topic openen? Er is vast wel iemand die dit heeft meegemaakt en die iets meer kan vertellen. Ook van mij een dikke knuffel.
ik heb een operatie gehad maar dat was omdat ik een bbz heb gehad, ik weet niet of ze op de zelfde manier te werk gaan, maar de operatie op zich is toch wel meegevallen. de eerste nacht was pijnlijk, maar al bij al toch draaglijk. ik had 3 kleine sneedjes met telkens 2 draadjes in deze hebben er 10 dagen in gezeten, ik ben zelfstandige van beroep en ben na 3 dag terug beginnen werken je moet wel opletten met heffen. ik denk dat het metale aspect nog het zwaarste is, bij deze wens ik je veel succes en verlies nooit je hoop! grts
Maakt niet uit hoor Begrijpt het, Ppff even nadenken en dit laten rusten tot de 18 de Dan mag ik weer in de stress zitten Ze willen over 2 maanden de operatie gaan doen Net in de maand van me verjaardag Hahaha Jaar is nog niet om en begint al slecht Bedankt voor je knuffel ! X