Hallo dames, Ik breng jullie even op de hoogte Ik ben vrijdag gebeld door het ziekenhuis En moest clomid op komen halen, Ze beginnen met iui, Volgende week een echo hoe rijp me eitje is Ik voel me wel raar met clomid Ik zweet veel gadverdamme Heb veel hoofdpijn en ben opeens chaggie Dat dat pilletje al zo snel werkt,? Iemand hier ook verhalen over clomid? En iui? Iets positief ? X
@priscila volgens mij kun je voor ervaringsverhalen beter eens in het " Vruchtbaarheidsbehandelingen", ik weet dat daar veel ervaringen over clomid en IUI staan. Clomid zijn hormonen dus het is niet zo raar dat je er bijwerkingen van hebt. Maar wel fijn dat er wat gebeurd toch?
Dankjewel zal de forums gaan bekijken. Het is zeker fijn dat er wat gebeurt Maar over iui zin heeft met endometriose Vraag ik me wel af. X
Maak in dat onderdeel een topic aan, je krijgt vast wel een aantal reacties Snap wel dat je met dat soort vragen zit hoor. Zou ik ook hebben
Haai dames! Even jullie op de hoogte brengen Ben een tijd weg geweest, Mijn zus gaat helaas scheiden! Ze waren volgende maand 2 jaar getrouwd ' Wat een jaar zeg. Maar goed gisteren me hormoon spuit gehad , "" auw "" ! Was niet prettig en ik heb een blauwe plek op me buik Morgen krijg ik me eerste iui ik ben zo zenuwachtig Ik kreeg te horen van een iemand waarom doe je dat Helpt toch niet als het nu ook al niet lukt Lekker dus! Positief allemaal Ik hoop dat het gaat lukken Liefs pris
Hallo Priscilla, Ik wil je even veel sterkte wensen!!! Vervelend dat het zo'n pijn doet en wat een rare mensen bestaan er toch. Blijf zelf wel positief hoor! X
Waar slaat dat nou weer op? Niet naar luisteren hoor. Ik zal voor je duimen vandaag, veel succes Wel balen dat die spuit zo'n pijn deed.
Dankjewel! Ik blijf positief ondanks de negatieve reacties Ze mogen voor een maand wel met me ruilen Dan zullen ze zulke dingen niet meer zeggen Dan weten ze hoe vermoeiend het is Ziekenhuis in ziekenhuis uit , En dat je allemaal medicijnen in je lichaam krijgt Ik hoop zo dat iui werkt! Xx
Hallo dames De eerste iui poging is mislukt ! Op naar de tweede even al me moed en hoop weer Bij elkaar rapen ! Xxx
Sorry ik had je berichtje gemist. Inmiddels alweer 8 weken Afgelopen donderdag een goede echo (zie album) en mag morgen weer naar de gyn. Hopelijk blijft alles goed gaan dit keer. Voor balen dat de 1e iui mislukt is, zal even lastig zijn om weer neiuwe moed te verzamelen maar ik wens je weer veel geluk. Ik heb inmiddels de blauwe bussen in huis, MvM is gisteren langs geweest. Piesen maar weer. @logo hoe gaat t met jou?
Wat leuk! Ik hoop dat alles goed blijft gaan voor jullie. Ik ga voor de tweede poging maar daarna Doe ik de operatie Ik word zo depressief van alle hormonen ik ken mezelf Niet meer terug , Xx
Waardeloos hoor hormonen. Vervelend dat t zoveel impact heeft Ik ben moe en futloos, voel me ff een ouwe taart
Hoi dames! Ik heb gisteren mijn tweede iui gehad... Ik had vorige week 3 grote eitjes wij hebben dus geklust In het weekend :-$ Gisteren bleek een eitje al gesprongen te zijn Ik had nog 2 hele grote eitjes die op klappen stonden! Mijn man mocht de insemantie doen haha Beetje akward maar wel leuk. Ik hoop zo dat het deze x raak is maar ik ben gewoon bang Voor teleur stelling Deze x had mijn man wel hele goede zwemmers Onze vorige iui had die ver onder het gemiddelde Wat duurt wachten lang zeker als je iets graag wilt En het lukt maar niet .... Xx
Maar dan zijn de kansen toch positief dit keer? Het eitje dat eerder gesprongen is kan nog belaagd worden door de zwemmers van het weekend. En voor de 2 die op klappen staan de iui gisteren. Aargh en dan is het nu weer afwachten. Ik duim voor je
Dankjewel ! Lief van je Ik hoop op een positieve uitslag over 2 weken! Maar ja hihi Je bent alweer 10 weekjes , Het vliegt voorbij X
Weet niet of dit door de hormonen komt Maar ik lijk wel een EGEL! Ik heb veel puisten op me kin Jeetje echt erg.....